کد خبر: 489374
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه‌نیوز/پشت‌پرده کنارگیری عضو ارشد جمنا؛ چرا لطف‌الله فروزنده از جبهه مردمی نیروهای انقلاب رفت؟

اختصاصی نامه‌نیوز/پشت‌پرده کنارگیری عضو ارشد جمنا؛ چرا لطف‌الله فروزنده از جبهه مردمی نیروهای انقلاب رفت؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: یک سالگی جمنا مصادف با بروز مشکلاتی برای این مجموعه شد که اخیرا بیشتر رسانه ای می شود. یک ماه پیش حدادعادل از تنگناهای مالی سخن گفت و بعد از مدتی نیز خبرهایی آمد که گواهی بر تعطیلی جمنا بود اما مهدی چمران اعلام کرد «جمنا تعطیل نمی شود». اما امروز لطف الله فروزنده عضو شاخص شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از ادامه همکاری با این مجموعه انصراف داد تا دوباره گمانه زنی ها درباره آینده جمنا کلید بخورد.
محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره انصراف لطف الله فروزنده از حضور در شورای مرکزی جمنا به نامه نیوز گفت: این تغییر و تحولات در شورای مرکزی جمنا به میزان وقت گذاری افراد مربوط است، یعنی افرادی کارهای اجرایی به دست گرفتند و فراغت کافی برای فعالیت سیاسی تشکیلات ندارند بنابراین کنار می روند تا کسانی که فراغت دارند کارها را دنبال کنند.
این عضو علی بدل شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره ادامه یافتن فعالیت جمنا اظهار کرد: تا پایان امسال احتمالا مجمع عمومی جدید برگزار و شورای مرکزی جدید جمنا انتخاب خواهد شد.
وی درباره ارتباط دادن کنارگیری برخی افراد از شورای مرکزی جمنا با مسئله مشکلات مالی این مجموعه، بیان کرد: خیر این دو مسئله هیچ ارتباطی به هم ندارد اما برخی ها که می خواهند خبرسازی کنند چنین تحلیل هایی می دهند.
میرتاج الدینی درباره تأثیر جدایی چهره های سیاسی از شورای مرکزی جمنا بر جایگاه این مجموعه نزد اصولگرایان گفت: چهره های شناخته شده در شورای مرکزی زیاد هستند، ضمن آنکه یک حرکت سیاسی قائم به افراد نیست بنابراین اعتبار مجموعه پا برجاست، افراد به همدیگر کمک می کنند و مشکلی پیش نخواهد آمد.
این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: جمنا به کار خودش ادامه می دهد و جدا شدن افراد به معنای پایان کار جمنا نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها