کد خبر: 492156
تاریخ انتشار :

نقش میکی ماوس در تمدید قرارداد کی‌روش!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدیران فدراسیون فوتبال از قطعی بودن ادامه همکاری با کارلوس کی روش خبر دادند اما سرمربی پرتغالی امروز دوباره تاکید کرد که هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.
به گزارش نامه نیوز، شاهرخ عبدالرزاق از روزنامه نگاران ورزشی یادداشتی در این خصوص در اختیار نامه نیوز قرار داده که در ادامه می خوانیند:
تیم ملی فوتبال ایران عملکردی امیدوارانه را در جام جهانی روسیه به نمایش گذاشته و به همین دلیل بسیاری از اهالی فوتبال از مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته تا هواداران تیم ملی علاقه دارند تا کی روش در این تیم باقی بماند.
با این حال علاقه ایرانی ها یک سوی قضیه بوده و اینکه کی روش هم دلش می خواهد همچنان با تیم ملی فوتبال ایران ادامه بدهد یا خیر نیز یک طرف دیگر داستان است.
بر همین اساس مهدی تاج چندی پیش برای متقاعد کردن کی روش راهی ترکیه شده و در جریان برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در استانبول مذاکراتی را با سرمربی پرتغالی تیم ملی انجام داد.
تاج بعد از بازگشت اعلام کرد با کی روش برای تداوم حضورش در تیم ملی به توافق رسیده و او در جام ملتهای آسیا نیز همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. البته تاج در گذشته ادعاهای زیاد دیگری از این دست نیز کرده بود که بیشتر توخالی و پوچ از آب درآمده بود!
با این حال این ادعای تاج درخصوص موافقت کی روش برای ماندن در تیم ملی هیچگاه تا به امروز از سوی پیرمرد پرتغالی رسما از سوی وی تایید نشده و او همچنان از اختلافات در این خصوص صحبت می کند!
مهم ترین موضوع اختلاف نیز به مدت زمان تمدید قرارداد برمی گردد؛ جایی که کی روش تیم ملی فوتبال ایران را تا جام جهانی قطر می خواهد اما مدیران ارشد فدراسیون فوتبال که از اخلاق و رفتار او خسته شده اند فقط می خواهند تا چند ماه دیگر او را تحمل کرده و به امید قهرمانی در قاره کهن با او ادامه بدهند.
البته که این اصلی ترین مورد اختلاف بین طرفین است اما با این حال شنیده می شود اگر کی روش هم برای ماندن تا جام ملتهای آسیا با فدراسیون به توافق برسد یک ضمانت سفت و سخت برای اجرای برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور پرقدرت در امارات از تاج طلب کرده تا دوباره مثل گذشته برخی موارد او و تیمش را غافلگیر نکند.
در حال حاضر نیز کی روش به صورت تلویحی از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته تا برنامه های تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند با نظر وی تدوین شده و همچنان بازیکنان داخلی تیم ملی زیر نظر وی به ریکاوری بپردازند.
این در حالی است که بعد از سالها و برای نخستین بار دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیده کرده و امید زیادی به قهرمانی آنها می رود و در صورت خلل در برنامه آنها و گرفتن گاه و بیگاه بازیکنانشان نیز ممکن است موجب خداحافظی شان از آسیا شود.
کی روش قبلا لیگ قهرمانان آسیا را با کارتون میکی ماوس مقایسه کرده بود تا سطح این رقابت ها را به چالش بکشد و این بار نیز برای ماندن در تیم ملی فوتبال ایران یک بار دیگر می خواهد تیم های حاضر در این رقابت ها، برنامه ها و دستاوردهای احتمالی شان را نادیده بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها