کد خبر: 493785
تاریخ انتشار :

برای همیشه از شر جوش های سر سفید خلاص شوید!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز برای اینکه بتوانید از شر جوش های سر سفید و زننده خلاص شوید نیازی نیست که دنبال راه های سخت بروید با لوازم و امکاناتی که در اطرافتان هست می توانید برای همیشه از شر جوش های سر سفید خلاص شوید. در ادامه 5 روش از راه های از بین بردن جوش های سرسفید نوشته ایم، با ما باشید.
1. اسکراب جو دوسر:
اسکراب کمک میکند ، تا فولیکول های بسته مو، باز شوند شما می توانید یک اسکراب خوب، از فروشگاه محل خود بخرید، یا اینکه آنرا در خانه تهیه کنید.
مواد لازم:
یک سوم فنجان جو دو سر
یک چهارم فنجان شکر قهوه ای و یک چهارم فنجان عسل
تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید. و مقدار کمی از آن را روی پوست بمالید ، به آرامی، به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب گرم بشویید.
2. بخور دادن صورت:
بخور دادن یکی از بهترین راه هایخلاص شدن از شر جوش های سر سفید است که باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود ، یکبار در هفته این کار را تکرار کنید.
3. گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی ها غنی از ویتامین c هستند، برای پوست های کدر نیز بسیار مناسبند آنها را له کنید، سپس روی پوست خود بمالید(مخصوصا روی جوش های سر سفید)، و بعد از 5 دقیقه، صورتتان را با آب بشویید.
4. شیر:
دو قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق غذاخوری آب لیمو، و یک قاشق غذاخودی نمک مخلوط کنید و به خوبی، هم بزنید ، سپس، روی صورت به صورت دورانی بمالید. بعد از 5 دقیقه پوستتان را با آب شستشو دهید، و بعد با یک پد تمیز، خشک نمایید.
همچنین ، میتوانید 4 قاشق غذاخوری شیر را با یک قاشق غذاخوری نمک، در یک کاسه ترکیب کنید، و بعد به آرامی روی صورت ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه، صورتتان را با آب سرد بشویید این کار را دوبار در روز تکرار کنید.
5. ماسک صورت سیب زمینی:
برای این ماسک، تعدادی سیب زمینی خام را رنده کرده، و به آسانی روی پوست قرار دهید ، و بعد از 30 دقیقه، آنرا بشویید.
6. خمیر دندان:
فلوراید موجود در خمیر دندان، باعث درمان آکنه و جوش های سر سفید می شود ، آنرا به قسمت هایی که جوش دارند، بمالید و بعد از چند دقیقه، با آب سرد بشویید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها