کد خبر: 494118
تاریخ انتشار :

سامسونگ بهترین برند آسیا شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز این رده‌بندی مبتنی بر نظرات کاربران در ۱۷ گروه محصولی اصلی شامل خودرو، خرده‌ فروشی و لوازم الکترونیکی است و می‌تواند معیاری واضح برای تعیین برجسته‌ترین برند باشد.
استیو لی، مدیرعامل سامسونگ در آسیا و اقیانوسیه می‌گوید "سامسونگ از دریافت دوباره این عنوان بسیار مفتخر است. این عنوان نشانه حمایت کاربران از ما و محصولات و خدمات ما است. ما به رشد خود در مقام یک برند ادامه خواهیم داد. سامسونگ همچنان به نوآوری ‌های مداوم برای خلق تجربه‌ها و امکانات جدید برای مشتریان خود ادامه خواهد داد. "
مطالعه بالا در سیزده بازار اصلی انجام شده است. برای انعکاس دقیق‌تر نظر کاربران، معیارهایی مانند سن، جنسیت و درآمد ماهانه نیز در نظر گرفته شده است. سامسونگ هر ساله حدود ۱۴ میلیارد دلار در حوزه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند تا همچنان در نوآوری پیشرو باقی بماند. بیش از یک پنجم کارمندان این شرکت در حوزه تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند و همین مسئله به سامسونگ امکان می‌دهد تا در صدر بقیه برندها باقی بماند. لیست زیر از عرضه نوآورترین محصولات هم تاییدی بر همین مسئله است:
گلکسی S9 و S9+
گوشی‌های هوشمند گلکسی S9 و S9+ در مراسم رسمی پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ در بارسلون رونمایی شدند و بعدها در کل منطقه نیز عرضه شد. این گوشی‌ها مجهز به دوربین‌هایی با لنز دوگانه هستند که همانند چشم انسان عمل کرده و تجربه‌ای فراگیر را برای کاربران فراهم می‌کنند.
تلویزیون‌های QLED 2018
سامسونگ سری ۲۰۱۸ تلویزیون‌های پرچمدار خود به نام QLED را در مراسم به نام نگاه اول در نیویورک رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها با طراحی چشمگیر، کیفیت برتر تصویر و امکانات هوشمند خود به کاربران امکان می‌دهند تا بدون هیچگونه مشکلی از هر محتوایی لذت ببرند، حتی در زمانی که کاربر مشغول تماشای تلویزیون نباشد.
همچنین شرکت سامسونگ برنامه های مسئولیت اجتماعی برای ایفای دین به جامعه دارد. برای مثال در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه با در اختیار گذاشتن تخصص و فناوریهای خود به جامعه، اقدام به خلق ارزش اجتماعی می‌کند. این شرکت با باور به آنکه آموزش بذر نوآوری است، به دانش ‌آموزان کمک می ‌کند تا از روش ‌های هوشمند در آموزش بهره‌ مند شوند.
همکاری با سازمان‌ های دولتی، سازمان ‌های غیر دولتی محلی و موسسات تفریحی به سامسونگ کمک کرده است تا ‍۱۷۰ مدرسه هوشمند و ۲۶ موسسه فناوری را در سراسر منطقه تاسیس کند. این برنامه ‌ها فضای آموزشی مجهز به فناوری را برای مهارت آموزی بهتر در اختیار دانش ‌آموزان قرار می‌ دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها