کد خبر: 495555
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

فرانسه، اولین فینالیست جام/ بلژیک شگفتی‌ساز به رده بندی رفت + تصاویر

فرانسه، اولین فینالیست جام/ بلژیک شگفتی‌ساز به رده بندی رفت + تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه دو تیم فرانسه و بلژیک از ساعت 22:30 سه شنبه شب به مصاف هم رفتند.

به گزارش نامه نیوز، بلژیک که با شکست برزیل به این مرحله رسیده بود امید زیادی داشت تا در ادامه شگفتی سازی خود فرانسه را هم کنار بزند و برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی برسد.
شاگردان دشان هم بعد از حذف تیم هایی مثل آرژانتین و اروگوئه به دنبال حضوری دوباره در فینال جام جهانی و البته قهرمانی بعد از تورنمنت سال 98 بودند.
برای فرانسه در این دیدار هوگو لوریس، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه، بلیز ماتوئیدی(86- تولیسو)، آنتون گریزمان و اولیویه ژیرو(85- استیون انزونزی) بازی کردند.
برای بلژیک نیز تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، مروان فلینی(80- یانیک کاراسکو)، اکل ویتسل، موسی دمبله(60- دریس مرتنس)، ناصر شادلی(2+90- میکی باتشوایی)، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو به میدان رفتند.
بلژیک تیم برتر میدان تا اواسط نیمه اول بود و بارها موقعیت سازی کرد اما به گل نرسید. کم کم نوبت به فرانسه رسید تا خودی نشان دهد و صاحب موقعیت شود اما این تیم نیز موفق نبود و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم و در دقیقه 51: فرانسه مانند بسیاری از مسابقات خود در این تورنمنت روی ارسال و ضربه سر مدافعان به گل رسید. گریزمان یک پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد و کرنر ارسالی او با ضربه سر اومتیتی به گل اول بازی تبدیل شد.
فرانسه، اولین فینالیست جام/ بلژیک شگفتی‌ساز به رده بندی رفت
در ادامه فرانسه تا حدی عقب کشید و چشم به ضد حملات داشت و بلژیک نیز با اضافه شدن مرتنز سعی کرد با ارسال از سمت راست موقعیت سازی کند.
بلژیک برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما این فرانسه بود که روی ضد حملات صاحب موقعیت‌های جدی تری می شد و در اواخر بازی کورتوا با واکنش های خوب خود اجازه نداد فاصله به دو گل برسد.
فرانسه، اولین فینالیست جام/ بلژیک شگفتی‌ساز به رده بندی رفت
در نهایت تلاش های بلژیک ثمری نداشت و فرانسه با همان یک گل و دفاع منطقی از نتیجه توانست پیروز شود و به فینال برسد و بلژیک نیز که بازی های زیبایی در این دوره به نمایش گذاشت به دیدار رده بندی رفت.
فرانسه، اولین فینالیست جام/ بلژیک شگفتی‌ساز به رده بندی رفت
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت 22:30 امشب(چهارشنبه) دو تیم انگلیس و کرواسی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها