کد خبر: 496057
تاریخ انتشار :

تغییر مسیر دوباره انتقادها به وزارت ورزش در پی اعلام حمایت از استقلال/ نوبت به پرسپولیسی‌ها رسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چندی پیش و همزمان با خریدهای متوالی استقلال در بازار نقل و انتقالات و جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اعتراض هایی از سوی قرمزهای پایتخت به وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

به گزارش نامه نیوز، در ادامه ورق برگشت و پرسپولیس خریدهای خوبی از حالا برای نیم فصل دوم از دست داد و در مقابل، استقلال درگیر از دست دادن نفرات اصلی و مصدومیت خریدهای جدید شد تا نوبت به انتقاد آبی های پایتخت از وزارت ورزش برسد!
وزیر ورزش و جوانان در همین راستا شب گذشته متنی به شرح زیر در اینستاگرام خود منتشر کرد:
«ضمن اطلاع از برخی نگرانی‌های هواداران استقلال در جلسه اي با مديرعامل اين باشگاه تاكيد كردم كه ضمن رفع اين دغدغه هواداران بايستي مراحل جذب بازیکن و آماده سازی به گونه ای باشد که هواداران به حضور پر قدرت تیمشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند و لازم است در این زمینه مسائل شفاف به اطلاع هواداران عزيز اين تيم برسد.
تيم ملي ما با نمايش درخشاني كه از خود در جام جهاني نشان داد باعث غرور و نشاط ايرانيان شد و حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در آسیا نه تنها از اعتبار فوتبال ايران دفاع کنند بلکه امید و نشاط را به جامعه بیاورند و در این راه وزارت ورزش و جوانان همچنان که به تیم ملی کمک کرد به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز کمک می کند.
بر حضور پرقدرت استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در اين جلسه تاكيد شد. برای اولین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند و در جمع هشت تیم برتر قاره حضور دارند و باید مراحل آماده سازی به گونه ای باشد که این دو تیم با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشته باشند.»
هر چند که وزیر ورزش بخش کامنت های مربوط به این مطلب را بسته با این حال چندان هم باعث رفع نگرانی استقلالی ها نشده اما این حسن را داشته که صدای اعتراض پرسپولیسی ها را هم در آورده است!
قرمزها می گویند با مشکلات ارزی زیادی به خاطر شکایات خارجی مواجه هستند و خبری هم از دریافت ارز دولتی نیست و در این شرایط وزیر ورزش نگران وضعیت استقلال و بازیکنانی است که به خاطر قراردادهای مورددار مدیران باشگاه به سادگی قصد ترک این تیم را دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها