کد خبر: 496099
تاریخ انتشار :

در مورد تیم ملی حرف بزنم جو خراب می‌شود

حسینی: در فوتبال ایران فقط با بازیکن و مربی داخلی برخورد می‌شود/ مدیران قبل از طاهری به پرسپولیس ضربه زدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس، اظهار داشت: اردوی خوبی در کرواسی برگزار کردیم از لحاظ آب و هوایی شرایط بسیار مناسب بود، تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌ال نزدیک شویم، سخت تمرین کردیم و به نظرم یکی از بهترین اردوهای پرسپولیس در این چند سال اخیر بود.
به گزارش نامه نیوز، وی در ادامه در خصوص مصدومیتش گفت:‌ با توجه به شرایط تمرینات درد کوچکی داشتم که برطرف شد و هیچ مشکل خاصی نیست،‌ طبیعی است که در تمرینات فشار به بازیکنان وارد شود ولی در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارم و کاملاً آماده هستم.
حسینی تصریح کرد: ما امسال شرایط متفاوتی داریم در دیدارهای دوستانه سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم، هواداران پرسپولیس بدانند شرایط پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته بسیار سخت است چرا که ما نتوانستیم از نیم‌فصل دوم سال گذشته یار بگیریم و با توجه به این شرایط آقای برانکو سعی کرد از بازیکنان جوان 20 ساله استفاده کند. مطمئناً با این اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده است کاملاً دست و پا بسته مقابل تیم الدحیل به میدان خواهیم رفت، هواداران پرسپولیس بدانند این تیم کاملاً از تیم ملی قطر نیز قوی‌تر است و ما باید با این شرایط دو بازی مهمی را با ‌آنها برگزار کنیم. کار سختی داریم چرا که باید در لیگ برتر، جام‌ حذفی و دو بازی مهم با تیم الدحیل برگزار کنیم. اگر نتوانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم مطمئناً نیم‌ فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید اتفاق خاصی برای پرسپولیس نمی‌افتد.
کاپیتان پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: آقای گرشاسبی تمام تلاشش را می‌کند تا مشکل پرسپولیس را حل کند ما دوست نداریم تا دو ماه آینده زمانی که در مسابقات لیگ بازی می‌کنیم بخواهیم راجع به مشکلات صحبت کنیم اما شرایط واقعاً برای پرسپولیس سخت است، خواهش می‌کنم هواداران بازیچه افرادی که پرسپولیس را به این حال و روز انداخته‌اند نشوند. امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود اما باید بدانیم بازیکنانی مثل صادق محرمی، مسلمان، فرشاد احمدزاده از پرسپولیس جدا شدند حتی با توجه به عملکرد وحید امیری و علیرضا بیرانوند ممکن است این دو بازیکن هم از پرسپولیس جدا شوند به هر حال طبیعی است که پیشنهادهای خوبی هم داشته باشند اما با همه این شرایط کار سختی در لیگ برتر داریم شاید بعضی از افراد بگویند شرایط پرسپولیس خوب است ولی از لحاظ بازیکنان کمبودهایی داریم که کار را برای ما سخت خواهد کرد.
وی در ادامه در خصوص اینکه آیا سوپرجام برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای برای این بازی آماده هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی متأسفانه آنقدر فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد که همه تیم‌ها درگیر مشکلات خود هستند نه استقلال بلکه بسیاری از تیم‌ها هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست. فقط سازمان لیگ تأکید می‌کند بازی برگزار شود اما به چه قیمتی؟ تیم‌هایی هستند که هنوز استادیوم مشخصی برای بازی در لیگ برتر ندارند یا هنوز بازیکنان مدنظر خود را جذب نکردند، خیلی راحت آقایان دستور می‌دهند که باید بازی‌ها برگزار شوند و کار خودشان را می‌کنند، هیچکس هم از بازیکنان ایرانی جرأت ندارند حرفی بزنند چرا که اگر انتقاد کنند سریع محروم می‌شوند اگر جرأت دارند با مربیان خارجی و بازیکنان خارجی برخورد کنند.
سیدجلال حسینی در خصوص اینکه آیا مدیریت سابق پرسپولیس باعث شد تا این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود،‌گفت: من راجع به مدیریت سابق باید بگویم که آقای طاهری زحمات زیادی برای این تیم کشید منظور من مدیر سابق پرسپولیس نیست این مشکلات برمی‌گردد به سال‌های گذشته. هر کسی وارد پرسپولیس می‌شود به فکر خودش است، هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند بلکه شرایط سختی را برای باشگاه به وجود می‌آورد خیلی راحت از مشکلات عبور می‌کنند و به فکر هواداران نیستند، زمان آقای طاهری تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا پرسپولیس موفق شود اما به هر حال قبل از آقای طاهری افرادی بودند که به پرسپولیس لطمه زدند. با این شرایط هواداران انتظار دارند تا ما مقابل تیمی مثل الدحیل موفق شویم و بازی را ببریم. واقعاً کار سختی پیش روی پرسپولیس است.
وی در ادامه در خصوص جام‌جهانی و اینکه خیلی‌ها از اینکه از لیست نهایی کی‌روش خط خوردند، ناراحت شدند،‌گفت: در خصوص تیم ملی صحبتی نمی‌کنم ولی از همه مردم که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. صحبت من بیشتر راجع به افرادی است که قبل از جام‌جهانی معتقد بودند عزم ملی برای موفقیت تیم ملی در جام‌جهانی وجود ندارد. در صورتی که دیدید که چقدر مردم از تیم ملی حمایت کردند. در سخت‌ترین شرایط حامی فوتبال بودند و از همه بازیکنان حمایت کردند. متأسفانه بعضی از مدیران راحت صحبت می‌کنند که بازیکن از تیم ملی خط خورد مگر چه اتفاقی افتاد و از این صحبت‌ها که برای بازیکن بسیار سخت است، متأسفانه نمی‌دانند که یک بازیکن در تیم ملی شاید 4، 5 سال زحمت می‌کشد تا به اهدافش برسد به هر حال خط خوردن از لیست تیم ملی کاملاً سلیقه‌ای است و این وظیفه سرمربی تیم ملی است که باید به نظرش احترام گذاشت.، اما مهم این است که یک بازیکن تمام تلاشش را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهد، نباید خیلی راحت راجع به بازیکنان صحبت کنیم.
حسینی تاکید کرد: خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم که اگر صحبت‌هایی را مطرح کنم مطمئناً جو خراب می‌شود. مطمئناً حرفی برای گفتن داریم ولی سعی می‌کنیم ساکت باشیم. مطمئناً اگر بخواهم راجع به مسائلی صحبت کنم باید شرایطش مهیا باشد ولی در حال حاضر هیچ صحبتی نمی‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها