کد خبر: 496672
تاریخ انتشار :

آفیس اندروید بروزرسانی شد؛ قابلیت های جدید و کاربردی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، افرادی که اشتراک آفیس 365 را مورد خریداری قرار داده اند و اپلیکیشن های آن را بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده اند، با دریافت بروزرسانی جدید آن به قابلیت های مناسبی دسترسی پیدا می کنند. آفیس اندروید به تازگی بروزرسانی ماه جولای را دریافت کرده است.
مشترکان عادی تنها چندین ویژگی جدید برای 3 یا 5 اپلیکیشن آفیس را دریافت می کنند که برای مثال می توان به ورد، Outlook و پاورپوینت اشاره کرد.
با دریافت این بروزرسانی نسخه ورد به 16.0.10325.20043 تغییر پیدا می کند. با دریافت این آپدیت کاربران می توانند به تعداد کلمات در فایل های ورد دسترسی پیدا کنند. در این نسخه جدید تعداد کلمات متن در یک کادر به نمایش گذاشته می شود.
اپلیکیشن Outlook با دریافت این بروزرسانی دو قابلیت جدید را در دسترس کاربران قرار می دهد. یکی از این ویژگی ها به کاربران اجازه حذف مخاطبان را می دهد و قابلیت دیگر Do Not Disturb است. توسط این ویژگی کاربران می توانند نوتیفیکیشن Outlook را قطع کنند تا در هنگام انجام کارهای روزانه خود دچار مشکل نشوند.
با بروزرسانی اپلیکیشن پاور پوینت کاربران می توانند در حالت افقی اسلایدهای خود را از طریق نوار سایدبار ویرایش کنند. این ویژگی باعث ویرایش سریع تر و راحت تر اسلایدها می شود.
آفیس اندروید شرکت مایکروسافت شامل 5 اپلیکیشن زیر است:
ورد
پاورپوینت
اکسل
اوت لوک
وان نوت
منبع: رسانه کلیک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها