کد خبر: 497398
تاریخ انتشار :

YouTube حواسش به همه چیز است!

YouTube حواسش به همه چیز است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، این برنامه در این راستا یکی از کانال های یک خانواده معروف به نام FamilyOFive رو به دلیل عدم توجه به کودک به ۵ سال ممنوعیت از فعالیت در این شبکه محکوم کرد. آنها همچنین سرپرستی ۲ تا از ۵ فرزند خود را از دست دادند به این دلیل که آنها در این ویدیوهای شوخی خود کارهایی در زمینه کودک آزاری با فرزندان خود انجام می دادند. فشارها بر روی برنامه YouTube باعث گردید که اکانت پدر این خانواده که هنوز در این برنامه فعالیت داشت به طور کامل حذف شود. ویدیو آخر این فرد به ۴ روز پیش برمیگشت.

این خانواده مدعی بودند که جوانترین فرزند آنها که ۱۰ سال بیشتر ندارد نقش بزرگی در این ویدیوها ایفاء می کرد. اگرچه داد و بیداد های کلامی به خشونت فیزیکی منتهی می شد و مدارک نشان می دهد که این کودکان حتی آسیب هایی هم در حین فیلم برداری می دیدند. این موضوع باعث گردید تا جامعه تولید کننده محتوا YouTube این حرکت را به طور کامل محکوم کند، یکی از افرادی که انتقادات شدیدی نسبت به این موضوع داشت آقای فیلیپ دفرانکو بود که از افراد مشهور در این برنامه پر طرفدار می باشد.

این خانواده اسم اکانت کاربری خود را تغییر دادند و فعالیت آنها در این برنامه ادامه دار بود

آنها به دلیل جرم عدم توجه به حقوق کودکان به همراه ۳ فرزند خود از شهر مریلند به ویرجینای غربی نقل مکان کردند و آنها بازهم با تغییر نام کاربری خود به فعالیت در این شبکه ادامه دادند.دنبال کننده های این خانواده حدود ۷۵۰ هزار نفر و ویدیوهای آنها حدود ۱۷۵ میلیون بازدید داشت.شما هنوز هم می توانید ویدیوهای آنها را در YouTube ببینید ولی با پیام اتمام کاربری این کانال مواجه می شوید.

شرکت YouTube طی بیانیه ای اعلام کرد: (( محتواهایی که حقوق کودکان را به مخاطره بیاندازد اصلاً از جانب ما قابل قبول نیست. ما همراه با متخصصین محتوای کودک قوانین و سیاست های جدیدی را اتخاذ کرده ایم تا شاهد ویدیوهایی با مزمون کودک آزاری نباشیم. ما قبلاً هشدارهایی را به این اکانت به دلیل نقص قوانین ارائه کرده بودیم و اکنون به دلیل قانون شکنی اکانت های این چنین با توجه به سیاست های تازه ما حذف خواهند شد. ))

این خانواده همچنین بیانیه ای منتشر کرد: (( خانواده روزهای سختی را طی ۱۸ ماه اخیر گذراند. ما بعد از تلاش های بسیار و سختی های طولانی اکنون خوب و سلامت و خوشحال هستیم. این برنامه برای ما برنامه ای شاداب و خوشحال کننده است و بازهم به فعالیت خود ادامه خواهیم داد. البته دیگر محدودیت هایی را برای خود در نظر گرفته ایم. ))

منبع:کالا سودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها