کد خبر: 497401
تاریخ انتشار :

دوربین جدید فوجی فیلم به سبک گوشیهای هوشمند + عکس

دوربین جدید فوجی فیلم به سبک گوشیهای هوشمند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اگر دنبال گوشی ای هستید که همیشه در جیب شما باشد، دوربین فوجی فیلم می تواند یک گزینه بهینه برای شما باشد. دوربین جدید فوجی فیلم یک دوربین جدید قابل حمل با یک سنسور ثابت بزرگ APS-C 18 میلی متری (۲۸ مگاپیکسل کامل فریم) و لنز f/2.8 است. این فرمول و چنین ترکیبی در چند سال اخیر توسط چندین تولیدکننده گوشی دیگر نیز به انجام رسیده است که از آنها می توان به Ricoh GR، Nikon Coolpix تا Fujifilm X70 اشاره کرد. با این حال هیچ کدام از این دوربین ها تاثیری فراتر از بازارهای زمان خود نداشتند. فوجی فیلم ممکن است راهی برای تغییر این روند با گوشی جدید خود به نام XF10 بردارد.

۲.۵ سال از زمانی که فوجی فیلم آخرین دوربین خود به نام X70 را رونمایی کرد می گذرد و در ابتدا به نظر می‌رسد که این دوربین جدید نسخه ارتقاء یافته ی دوربین قدیمی باشد. این دوربین دارای سنسور قوی تر نسبت به سنسور دوربین X70 است و دارای یک لنز بزرگ نیز می باشد.

این دوربین همچنین دارای بدنه ای باریک و حرفه ای است که طراحی دکمه آن همانند X70 است. رفته رفته این صفحه نمایش با یک مانیتور ۳ اینچی جایگزین شده است و یکی از تغییرات جالب آن دارا شدن یک جوی استیک با فوکوس اتوماتیک است که به نظر می رسد به طور کامل جایگزین دکمه های چهار طرفه در پشت دوربین شده است.

دوربین XF10 بیشتر به دنبال یک عکاسی معمولی با هدف هماهنگی با گوشی های هوشمند است که به دنبال نتایج با کیفیت بالاتر هستند. لنز ۲۸ میلی متری در مقایسه با دوربین گوشی های هوشمند دارای چشم انداز وسیعتری است، و سنسور بزرگ آن کیفیت تصویر را به ویژه در تنظیمات نورکم به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. شاید مهمترین نکته در این دوربین این است که X70 قیمت ۷۰۰ دلاری داشت، در حالی که XF10 تنها ۵۰۰ دلار قیمت دارد که آن را در قلمرو دوربین های خوش قیمت با امکانات خوب قرار می دهد و می‌تواند مشتریان زیادی نیز جذب کند.

همچنین ویژگی های دیگری نیز در این گوشی وجود دارد که آن یک دارا بودن یک قاب مربع ۱ در ۱ کلاسیک شبیه به اینستاگرام است که با زدن این دکمه می‌توانید عکستان را به میزانی که می‌خواهید در اینستاگرام برش دهید و آن را برای اشتراک در اینستاگرام آماده کنید.

منبع:کالا سودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها