کد خبر: 499030
تاریخ انتشار :

بحرانی‌ترین استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اوضاع استقلال تهران چندان با جدایی ستاره ها و عدم حضور نفرات کارآمد جدید، خوب نیست و هواداران این تیم نگران آینده هستند.
به گزارش نامه نیوز، محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی سابق استقلال در همین خصوص یادداشتی به رشته تحریر در آورده که در ادامه می خوانید:
اوضاع در استقلال خوب جلو نمی رود، نه این که این تیم با همین مساوی که گرفته مشکلی داشته باشد، نه اتفاقا شاید استقلال با همین جوان ها که به میدان رفتند و با شفر بتواند دوباره بزرگی کند. اما حتی پیش از بازی با پیکان هواداران استقلال اعتراض داشتند. معترض بودند که چرا با وجود بدهی کمتر از پرسپولیس یا با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، استقلال به لطف انتخاب های غلط مدیرانش که توسط وزارت ورزش به این تیم آمده اند، ستاره هایش را مثل همه سال های اخیر از دست داده است.
حرف و پرسشی منطقی که باید آن را شنید و به آن جواب داد. هوادار استقلال خیلی مسالمت آمیز این بحث را در فضای مجازی داشت و کسی نشنید، خیلی ساده به خیابان سئول رفت و باز هم کسی آن اعتراض و پرسش را جواب نداد و حتی کار به دستگیری آن تجمع آرام هم رسید . در نهایت هوادار استقلال به استادیوم آزادی رسید یعنی خانه اش اما باز هم طبق معمول همه دفعات قبلی نه تنها پاسخی نشنید بلکه متهم شد به خط گرفتن!
هوادار استقلال برای چندمین بار متهم شد، متهم به بر هم زدن آرامش استقلال، هوادار استقلال برای چندمین بار متهم شد ، متهم به خط گرفتن!
اما آیا واقعا چنین است؟ یعنی هوادار فوتبال که خودش صاحب تیم است هیزم به آتش می ریزد یا اینکه سوال می کند و جوابی نمی گیرد؟
در استقلال چه اتفاق هایی رخ داده است؟ نورافکن رفته همانطور که کاوه رضایی رفت، مجید حسینی در آستانه جدایی ، رابسون جانواریو رفته بود، امید ابراهیمی رفته، وریا غفوری به دلیل نگرفتن مطالباتش در تمرینات نبوده و آماده نیست. تیام نیامده، جباروف کاملا جدا شده است، از لیست شفر استقلال هیچکس را نگرفته و به جای آنها چند بازیکن مصدوم گرفته و چند جوان آینده دار! مشکل اصلی همینجاست.
هوادار استقلال می گوید چرا این تیم مدام دور خودش می چرخد؟ چرا مدام می سازد و درست در زمانی که باید به نتیجه برسد، بازیکنش به دلیل ضعف مدیریت، ضعف در عقد قرارداد ها می رود و این مدام تکرار می شود.
هوادار استقلال پرسش مشخص و واضحی دارد و می گوید: استقلال خودش یک تیم ملی است و باید از داشته هایش با مدیریتی صحیح استفاده کند اما هر سال دور خودش می چرخد و در آنسو پرسپولیس اما در آرامش جلو می رود.
هوادار استقلال هر بار این پرسش را مطرح می کند، تهمت می خورد، دستگیر می شود، محروم می شود اما جوابش را نمی گیرد.
دو هفته قبل در برابر تجمع هواداران این تیم می گفتند استقلال در آرامش است، همین امروز هم داور زنی می گوید استقلال در آرامش است و برخی جلوی موفقیت های این تیم می ایستند، اما در آنسو فتحی مصاحبه می کند و می گوید: در شرایط بحرانی تیم را تحویل گرفته ام و افتخاری اش هم قبل از آمدن فتحی استعفا می دهد.
این چه جور آرامشی است که مدیران را گرفتار کرده و بحران ایجاد کرده اما هوادار که ناراحت می شود آنجا در وزارت ورزش، او را محکوم می کنند و هر روز هم دلخور تر و جری تر.
در واقع نشنیدن پرسش هواداران هر روز آنها را عصبی تر می کند و اتهام ها هر روز آنها را ناراحت‌تر. این نوع مدیریت بر بحران قطعا کار را به جاهای باریک می کشاند، همانطور که کشانده بود، همانطور که با هر بار تهمت زدن هوادار عصبی تر شد.
بار اول آنها پرسش خود را مطرح کردند و تمام، بار دوم بیشتر شدند و حالا در کل فضای مجازی و حقیقی دلخورند و جالب اینکه همان مسیر از سوی مدیران ارشد ادامه دارد.
اینکه هر روز هوادار را متهم کنیم چاره کار نیست، باید یک نفر بیاید و به مردم توضیح دهد که چرا قرارداد ها از دم اشتباه بسته شده است؟ چرا بازیکنان به این راحتی می روند؟ چرا استقلال هر سال برمی گردد به منطقه سازندگی! پس مرحله ساخته شده و استفاده چه می شود؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها