کد خبر: 499474
تاریخ انتشار :

معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال + عکس و جزئیات

معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال + عکس و جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در ادامه به معرفی چند آنتی ویروس برتر بازار می پردازیم :
KASPERSKY MOBILE ANTIVIRUS
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
کسپرسکی یک اپلیکیشن امنیتی فوق‌العاده است و از بهترین آنتی ویروس های اندرویدی به شمار می‌رود. به گفته‌ی AV-TEST، این اپلیکیشن می‌تواند بدافزارها را با دقت ۹۹.۹ درصد شناسایی کند. نسخه‌ رایگان این اپلیکیشن در دسترس قرار دارد که البته می‌توانید برخی قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن را به صورت مجزا خریداری کنید.
علاوه بر این، نسخه‌ی کامل و پولی این اپلیکیشن نیز موجود است. با نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید سایر اپلیکیشن‌های موبایل را به صورت دستی اسکن کنید، اما با خرید قابلیت‌های پیشرفته‌ آن از ویژگی‌هایی مثل حفاظت دائمی دستگاه، ضدسرقت، ضد فیشینگ و قفل اپلیکیشن برخوردار می‌شوید. با قفل اپلیکیشن می‌توانید محافظت و امنیت اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را افزایش دهید. خوشبختانه می‌توانید با دریافت نسخه‌ی ۳۰ روزه‌ی آزمایشی، از تمامی این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.
AVAST MOBILE SECURITY
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
آواست یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های ۲۰۱۸ است و روی چندین پلتفرم نصب می‌شود. اپلیکیشن اندرویدی و رایگان این آنتی ویروس در پلی استور وجود دارد و تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. تنها با یک ضربه می‌توانید موتور آنتی ویروس را روشن کنید تا تمامی اپلیکیشن‌های خطرناک یا آلوده و تروجان‌ها اسکن شوند.
علاوه بر این، از دستگاه شما در برابر نرم‌افزارهای جاسوسی و ویروس‌ها محافظت خواهد شد. پس از نصب این اپلیکیشن می‌توانید برخی قابلیت‌ها را به صورت مجزا خریداری کنید. برای مثال با خرید برخی ویژگی‌ها می‌توانید تبلیغات را حذف کنید و به تجهیزات قفل کردن اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های دیگری از جمله امنیت سیم‌کارت و تله‌ی دوربین نیز از دیگر مزایای این نرم‌افزار هستند که البته باید جداگانه خریداری شوند.
البته نسخه‌ رایگان نیز قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که قطعا برای بسیاری از کاربران خوشایند است؛ مواردی مثل مسدود کردن تماس‌ها، ضد سرقت، power saver (بهینه‌سازی مصرف باتری) تقویت رام، پاکسازی فایل‌های اضافی، فایروال برای دستگاه‌های اندرویدی، حفاظت در برابر مرورگری در اینترنت،‌ اسکنر وای فای و سیستم حفاظت از عکس‌های خصوصی با پین کد.
با در نظر داشتن تمامی این ویژگی‌ها، می‌توان Avast Mobile security را یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های ۲۰۱۸ اندرویدی دانست.
BITDEFENDER ANTIVIRUS FREE
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
بیت دیفندر یک ابزار آنتی ویروس قدرتمند است که از دستگاه شما در برابر تمامی تهدیدات اصلی اندرویدی حفاظت می‌کند. بیت دیفندر یکی از کم‌ حجم‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس است که از تکنولوژی اسکن مبتنی بر کلود استفاده می‌کند و به همین دلیل نیز سرعت بالایی در اسکن کردن دارد. این ابزار باعث کند شدن دستگاه موبایل نمی‌شود و مصرف باتری اندکی دارد. این برنامه همچنین در تمامی لحظات از گوشی محافظت می‌کند و به محض نصب اپلیکیشن جدید، آنها را اسکن می‌کند.
آنتی ویروس بیت دفندر در یک نسخه‌ی پولی هم منتشر می‌شود که یک دوره‌ ۱۴ روزه‌ی آزمایشی را نیز شامل می‌شود. برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر این آنتی ویروس مثل اسکن بدافزار، حفظ امنیت حساب‌های کاربری، امنیت وب، ضد سرقت،‌ مسدود کننده‌ی اپلیکیشن و غیره، باید نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن را دریافت کنید.
NORTON SECURITY & ANTIVIRUS
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
جدیدترین نسخه‌ی آنتی ویروس نورتون،‌ ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد؛ حتی اگر نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس را دریافت کنید. این آنتی ویروس با دقت ۱۰۰ درصدی، ویژگی‌هایی از جمله حذف بدافزارها، ضد جاسوسی و امنیت در برابر ویروس‌های اندرویدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که البته باعث کند شدن عملکرد گوشی موبایل می‌شود. برای بهبود عملکرد و سرعت گوشی به مطلب زیر مراجعه کنید.
با آنتی ویروس نورتون می‌توانید برای دستگاه آلارم بگذارید تا آن را راحت‌تر پیدا کنید. از دیگر مزایای این آنتی ویروس می‌توان به قفل کردن دستگاه از راه دور (برای جلوگیری از سرقت اطلاعات) و مسدود کردن تماس‌ها و پیام‌های کوتاه اشاره کرد.
این آنتی ویروس همچنین ویژگی‌هایی مثل قفل کردن اپلیکیشن‌ها و مدیریت رمز عبور را نیز همراه با نسخه‌ی رایگان خود ارائه می‌کند. می‌توانید با دریافت و نصب نسخه‌ی ۳۰ روزه‌ی آزمایشی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر این آنتی ویروس نیز بهره‌مند شوید. در مجموع باید گفت که نورتون، یکی از قابل اعتمادترین و بهترین آنتی ویروس‌ های ۲۰۱۸ اندرویدی حال حاضر به شمار می‌رود.
SOPHOS MOBILE SECURITY
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
آنتی ویروس سوفوس برنده‌ سابق AV-TEST بوده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان تامین امنیت گوشی محسوب می‌شود. سوفوس علاوه بر حفظ امنیت در برابر بدافزارها، ویژگی‌هایی از جمله ضد سرقت، فیلتر وب (مسدود کردن سایت‌های غیرقانونی)، قفل اپلیکیشن، توصیه‌های امنیتی، مسدود کردن تماس‌ها و غیره را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این آنتی ویروس همچنین آدرس‌های وب (URL) مخرب را اسکن کرده و اتصال وای فای امن را فراهم می‌کند.
SECURITY MASTER
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
سکیوریتی مستر، نسخه‌ آپگرید شده‌ آنتی ویروس CM Security است و تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می‌کند. آمار دانلود این آنتی ویروس بالاست و امتیاز قابل قبولی را در گوگل پلی استور دریافت کرده است. سکیوریتی مستر از گوشی شما در برابر انواع مختلف بدافزارها حفاظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که هیچ ویروسی به دستگاه شما وارد شود.
ویژگی‌های بسیاری همراه با نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس ارائه می‌شوند که از جمله‌ آنها می‌توان به قفل اپلیکیشن‌، اسکنر گوشی، امنیت پیام‌ها، امنیت وای فای، پاکسازی فایل‌های اضافی، پاکسازی نوتیفیکیشن‌ها،‌ تقویت اجرایی دستگاه، خنک‌کننده‌ی پردازنده، بهینه‌سازی مصرف باتری، مسدود کردن تماس‌ها و غیره اشاره کرد.
علاوه بر این می‌توانید از داخل اپلیکیشن آنتی ویروس، با امنیت بیشتری به حساب‌های کاربری خود در فیس بوک،‌ توییتر، یوتیوب
MCAFEE MOBILE SECURITY & LOCK
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
آنتی ویروس مکافی از زمان راه‌اندازی تا به حال، جوایز بسیاری دریافت کرده است. اکثر ویژگی‌های پیشرفته مثل ضد سرقت، قفل امنیتی، امنیت وای فای، بهینه سازی مصرف باتری، پاکسازی حافظه و غیره در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن در دسترس هستند.
این آنتی ویروس یک رابط بصری دارد و جالب اینکه هر کدام از ویژگی‌ها را با راهنمایی مخصوص به خود ارائه می‌دهد. نسخه‌ی حرفه‌ای این اپلیکیشن با چند ویژگی اضافی عرضه می‌شود و در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های آنتی ویروس، گران‌تر است.
به گفته‌ی AV-TEST، مکافی می‌تواند بدافزارها را با دقت ۹۹.۵ درصد شناسایی کند. این آنتی ویروس امکان زمانبندی برای اسکن در روز و ساعت مشخص را فراهم می‌کند. علاوه بر این می‌توانید تنظیمات را به گونه‌ای انجام دهید که دائما در پس زمینه‌ی دستگاه اجرا شود و امنیت دستگاه شما را تامین کند. تنظیمات پیچیده یکی از اشکال‌های نسخه‌ی حرفه‌ای اپلیکیشن محسوب می‌شود. با این اوصاف، یکی از قابل اعتمادترین آنتی ویروس‌های حال حاضر به شمار می‌رود.
DFNDR SECURITY
معرفی قوی ترین آنتی ویروس های اندرویدی سال
DFNDR Security یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی حفاظت از گوشی است که عملکرد و اجرای دستگاه را در همان حالت بهینه، حفظ می‌کند. موسسه‌ی AV-TEST از این اپلیکیشن به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس‌ها یاد کرده است. با این آنتی ویروس، تمام ویژگی‌های امنیتی در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آنها می‌توان به ضد هک و ضد فیشینگ اشاره کرد.
این اپلیکیشن می‌تواند با بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه که پهنای باند را مصرف می‌کنند، سرعت اتصال به اینترنت را افزایش دهد. اما نکته‌ آزاردهنده‌ی این اپلیکیشن‌،‌ تبلیغاتی است که روی صفحه نمایش شما پدیدار می‌شوند. البته می‌توانید با خرید یک اشتراک سالانه، نسخه‌ی بدون تبلیغ این آنتی ویروس را دریافت کنید.
منبع: کالا سودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها