کد خبر: 500368
تاریخ انتشار :

تصاویر مچ بند سلامت فیت بیت لو رفت + عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، هنوز اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات، قیمتگذاری و تاریخ انتشار در دسترس ما قرار ندارد، اما ظاهر دستگاه نشان می دهد که می تواند مشتریان زیادی را جذب خود کند. یک وبسایت هلندی در مورد آنچه ممکن است فیت بیت طی ماه های آینده منتشر کند، تصاویری را پخش کرده که انتظار می رود مچ بند سلامت بعدی این شرکت باشد.
فیت بیت در حال حاضر با محصولاتی چون Fitbit Blaze، Fitbit Ionic و Fitbit Versa روی بازار ساعتهای هوشمند متمرکز شده است. اما ردیاب های تناسب اندام این شرکت احتمالا شناخته شده تر است و با مچ بند Charge 3 این شهرت بیشتر نیز خواهد شد.
مچ ‌بند هوشمند سری Charge که پیش از این توسط شرکت فیت بیت (Fitbit) تولید شده بود دارای طول عمر باتری ۷ تا ۱۰ روز است. این کالا دارای قابلیت سازگاری با ۴ سیستم‌ عامل ویندوز ویستا به بالا، مکینتاش OS x 10.6 به بالا، اندروید و iOS 5.0 به بالا است و می تواند گستره‌ ی وسیعی از گوشی‌های هوشمند را پوشش دهد. همچنین حسگر شتاب ‌سنج در نظر گرفته شده برای آن به محاسبه ‌ی تعداد گام‌ ها و میزان مسافت طی شده‌ ی فرد می‌ پرداخت.
اما چیزی که از تصاویر اولیه این مچ بند جدید متوجه می شویم این است که بر خلاف فیت بیت charge 2 هیچ دکمه فیزیکی در کنار Fitbit Charge 3 وجود ندارد. در عوض به نظر می رسد که یک شیار یا بریدگی در فضای لمسی وجود داشته باشد. اگر تاکنون نشنیده اید که یک ردیاب تناسب اندام دکمه فیزیکی نداشته باشد، کافیست مدلهایی همانند Fitbit Alta، Alta HR و … را به یاد آورید که برای روشن شدن صفحه از دو ضربه استفاده می کردند.
همچنین محصولات رقیب همانند Garmin نیز از جمله مچ بندهای سلامت است که هیچ دکمه فیزیکی ندارد. اما سوال این است که آیا فیت بیت شارژ ۳ در حال حاضر دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است یا در آینده این ویژگی در آن لحظه شود. تا این لحظه که چیزی مشخص نیست.
مچ بند این ردیاب تناسب اندام همانند دستنبدهای اسپورت و ورزشی دارای یک نوار فابریک با تعدادی سوراخ برای بستن روی دست است. تعدادی رنگ انتخابی نیز در هر محصول وجود دارد که می تواند مورد پسند مشتریان سخت پسند نیز قرار گیرد.
فیت بیت مچ بند Fitbit Charge 2 را در نمایشگاه IFA در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد. احتمال می رود که رویداد IFA 2018 نیز در سال جاری شاهد رونمایی مچ بند Charge 3 باشد.
منبع: کالاسودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها