کد خبر: 501134
تاریخ انتشار :

با این روش در دوهفته 5کیلو لاغر شوید !

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نقش ورزش در کاهش وزن، بسیار پُر رنگ است اما می تواند پارادوکسی برای مدیریت وزن هم باشد. کالج آمریکایی طب ورزشی توصیه می کند برای کاهش وزن طولانی مدت، 200 تا 300 دقیقه در هفته ورزش کنید. بیشتر از 250 دقیقه ورزش کردن در هفته (مثلا 5 روز در هفته به مدت 50 دقیقه)، منجر به کاهش وزن قابل توجهی خواهد شد. مطالعه ای در سال 2014، نقش ورزش در پیشگیری از اضافه وزن و کاهش وزن انجام شد گزارش کرد، اگر مقدار یا شدت ورزش بسیار زیاد باشد، احتمال کاهش وزن چشمگیر، زیاد خواهد بود.
کاهش وزن 9 کیلوگرم در یک هفته، نیاز به بیش از 500 دقیقه ورزش در هفته دارد. نوع دقیق ورزش و شدت آن به منظور بهترین کاهش وزن، می تواند متنوع باشد. ورزش های هوازی با شدت متوسط، دست آوردهای خوبی برای کاهش وزن دارند زیرا کالری سوزانده و همچنین از چربی به عنوان منبع سوخت استفاده می کنند. ورزش متوسط می تواند شامل فعالیت هایی چون پیاده روی، دوی آهسته، دوچرخه سواری، رقص و ... شود. ورزش با شدت های بالاتر، کالری سوزی بیشتری داشته و می تواند سرعت متابولیسم بعد از ورزش را هم بالا ببرند.
ورزش مقاومتی ممکن است کالری سوزی زیادی نداشته باشد، اما ضمیمه کردن آن با ورزش های هوازی می تواند توده های عضلانی را حفظ کرده و چربی سوزی را بیشتر کند.
به طور کلی برای از دست دادن پنج کیلوگرم در عرض دو هفته، به حجم بیشتری از ورزش نیاز است. اینکه برای کم کردن 9 کیلوگرم در عرض دو هفته به چه میزان ورزش نیاز دارید می تواند متفاوت باشد.
انجام طیف متنوعی از ورزش ها می تواند برای تسریع روند کاهش وزن مفید باشد و شما را از فواید ورزش با شدت متوسط، شدت بالا و تمرینات مقاومتی، بیشتر بهره مند کند.
نقش تغذیه برای کاهش وزن در دو هفته چیست؟
ادغام کردن تغییرات غذایی و ورزشی برای کاهش وزن بلند مدت مهم است. اما می توانید فقط با تغذیه یا ترکیبی از تغذیه و ورزش به کاهش وزن کوتاه مدت دست پیدا کنید. محققان 8 مطالعه را بررسی کردند و دریافتند هیچ تفاوت خاصی بین وزن در ماه سوم یا ششم با تغییر در تغذیه به تنهایی یا ترکیبی از ورزش و تغذیه وجود ندارد. اما در عرض 12 ماه، کاهش وزن چشمگیر فقط در روش ترکیبی غذایی و ورزشی مشاهده شد.
بنابراین از دست دادن وزن در عرض دو هفته می تواند با تغذیه به تنهایی یا با تغذیه و ورزش ایجاد شود. اما اگر شما قصد دارید در عرض دو هفته، 9 کیلوگرم کم کنید، نیاز دارید تغذیه و ورزش را با هم همراه کنید. برخی مطالعات نشان داده که رژیم های کم کربوهیدارت تر می توانند برای کاهش وزن کوتاه مدت، موثرتر باشند.
مثلا مطالعه ای در سال 2014 دریافت، گروهی که کمتر کربوهیدرات مصرف کرده بودند در مقایسه با گروهی که تحت رژیم معمولی کم کالری بودند، بعد از 3 ماه، کاهش وزن بیشتری داشتند.
صبح این نوشیدنی های لاغر کننده را بخورید
نوشیدنی های سم زدا (دتوکس) کمک می کنند تا سموم ذخیره شده در بدن و آب و سدیم اضافی از بدن دفع شوند. این کار سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری را سرعت می بخشد. شما می توانید بسته به نیاز بدنتان یکی از سم زدا های (دتوکس) زیر را انتخاب کرده و به طور منظم به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.
دتوکس لیمو: یک لیوان آب گرم + ۱/۲ عدد لیموی تازه و یک قاشق چایخوری عسل (اختیاری) برای سم زدایی کبد و کاهش وزن
دتوکس زنجبیل: ۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه ی رنده شده + ۲ قاشق غذاخوری نعناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کرده و هر روز از آن استفاده کنید.
دتوکس زیره : زیره سبز همراه با لیمو و عسل یک نوشیدنی قدرتمند چربی سوز و سم زدا هستند. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه و از صافی رد کرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یک چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه کنید. این دتوکس برای بهبود هضم و حذف چربی اضافی فوق العاده است.
دتوکس سرکه سیب: این سم زدا یک ترکیب بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش وزن ۱۰ کیلوگرم است. یک قاشق غذا خوری سرکه سیب + ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل چیلی قرمز را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و هر روز صبح استفاده کنید.
دتوکس خیار: یک نوشیدنی بسیار سودمند برای کسانی که مشکلات بالا بودن اسید دارند. خیار خرد شده + تعدادی برگ نعناع + مقدار کمی زنجبیل
منبع: الو دکتر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها