کد خبر: 503489
تاریخ انتشار :

همسر مجازی به بازار آمد! + جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، این کمپانی ژاپنی دستیار مجازی هولوگرافیک مذکور را با هدف کمک به کاربرانی طراحی کرده است که به دنبال یک همدم همیشگی می گردند.
اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟
_برای استفاده از این محصول باید ماهانه ۱۴ دلار پرداخت کنید
_این محصول یک دستیار تمام وقت است
_این دستیار داخل یک پروژکتور قرار گرفته
_این محصول توسط کمپانی Gatebox توسعه یافته
_دستیار صوتی مذکور با کمک اپلیکیشن کار می کند
_ اپلیکیشن مذکور می تواند تمامی امور خانه یا اداره را از طریق دستیار خود حل کند.
شرایط فروش همسر مجازی
این دستیار مجازی داخل یک تیوب ۲۰ اینچی به قیمت ۱۵۰ هزار ین فروخته می‌شود و ماهانه ۱۵۰۰ ین بابت چت کردن با او باید بپردازید.
تیوب مذکور مجهز به وای فای و بلوتوث است و از طریق آن می‌توان تلویزیون، کولرگازی، لوازم‌خانگی و برق‌های خانه را روشن و خاموش کرد.
روبات های انسان نما
سخن گفتن از روبات های انسان نما بدون اشاره به آسیمو غیر ممکن است، زیرا آسیمو اولین روباتی است که تصورات ما از این گونه ماشین ها را به واقعیت نزدیک تر کرد. آسیمو که نامش برگرفته از نوآوری در جنب و جوش (Innovative MObility) است، قدش تنها ۹۱.۴ سانتی متر و ظاهرش به باور برخی از نویسندگان در زمینه تکنولوژی مشابه ترکیب آیپاد و یک لباس فضایی است.
در بحث های سخت افزاری، این روبات دارای سنسورهای گوناگون با کاربردهای متفاوتی است. با یک بار شارژ می تواند چندین ساعت کار کند و آزادی چرخش ۵۷ درجه ای در جهت های مختلف را دارد. آسیمو قادر است از پله ها بالا و پایین رفته و اشیا را با دست بردارد و البته از همه مهم تر اینکه اولین روباتی محسوب می شود که توانسته دویدن را با سرعت ۶ کیلومتر بر ساعت شبیه سازی کند.
قابلیت های نرم افزاری روبات مورد بحث نیز جالب به نظر می رسد؛ آسیمو می تواند به فرمان های صوتی پاسخ بدهد و سر خودش را به سمت سر و صداهای ایجاد شده در اطرافش بچرخاند. همچنین می تواند ژست حرکتی دست دادن را شناسایی و آن را شبیه سازی کند، از محیط اطرافش نقشه تهیه کرده و دیگران را برای رسیدن به نقطه مورد نظر در این محیط هدایت کند.
منبع: کالاسودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها