کد خبر: 504179
تاریخ انتشار :

خط هافبک کاملا ایرانی برابر لالیگایی ها/ ترکیب احتمالی استقلال برابر السد قطر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، استقلال به مصاف حساس با السد قطر رسید و وینفرد شفر در آستانه یک سالگی حضور در استقلال باید خود را برای سخت ترین آزمون سال اول حضور در جمع آبی ها آماده کند.
سرمربی آلمانی در این دیدار برای انتخاب دروازه بان خود تردید های زیادی ندارد و مهدی رحمتی مانند دیدارهای قبلی گزینه اول و قطعی او برای دیدار برابر تیم قطری خواهد بود.
محمد دانشگر و پژمان منتظری مانند دیدارهای قبلی گزینه های سرمربی آلمانی برای حضور در قلب خط دفاعی خواهند بود و میلاد زکی پور و وریا غفوری نیز در دو سمت خط دفاعی استقلال به میدان می روند تا آبی ها در این خط نیز تغییراتی داشته باشند.
خط میانی استقلال برای تقابل با خط میانی قدرتمند و لالیگایی السد از بازیکنان ایرانی تشکیل خواهد شد. فرشید باقری و علی کریمی هافبک های میانی استقلال خواهند بود که باید با ژاوی و گابی تقابل جذابی داشته باشند و جلو تر از این دو بازیکن فرشید اسماعیلی قرار خواهد داشت.
تبریزی وینگر چپ و طارق همام وینگر راست استقلال برای این دیدار هستند و الحاجی گرو به عنوان مهاجم مرکزی استقلال به میدان می روند تا آبی ها با حداقل تغییر برای دیدار با السد آماده شوند.
ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.
منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها