کد خبر: 504362
تاریخ انتشار :

کی‌روش به‌زودی در تهران؛

جانشین سردار در تیم ملی چه کسی است؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بر اساس شنیده‌ها کارلوس کی روش به زودی به تهران خواهد آمد تا اقدامات خود برای حضور قدرتمند تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا را آغاز کند.
کی‌روش حتی لیست تیم ملی ایران برای جام ملت‌های امارات را هم مشخص کرده و این لیست را در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار داده است. در صورتی که او سرمربی تیم ملی بماند بازیکنان طبق این لیست به تیم ملی دعوت خواهند شد. از امروز تنها ۱۶ روز تا زمان اولین اردوی تیم ملی برای جام ملت‌ها باقی است. ایران از روز نهم شهریور استارت خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌ها می‌زند، با آمدن کی روش احتمالاً لیست ایران برای جام‌ملت‌ها تغییر خیلی زیادی نسبت به جام جهانی نخواهد داشت.
حتی این احتمال وجود دارد که مسعود شجاعی و دژاگه در لیست کارلوس باشند. بعد از خداحافظی گوچی از تیم ملی به احتمال زیاد کاوه رضایی به تیم اضافه می‌شود. همچنین هنوز وضعیت سردار آزمون مشخص نیست، ولی گفته می‌شود در صورت ماندن کارلوس کی‌روش، او هم برمی‌گردد و در امارات برای ایران بازی می‌کند. بعید به نظر می‌رسد در ترکیب کلی ایران هم تغییری ایجاد شود. کارلوس از عملکرد تیم ملی در روسیه راضی بود.
برای جام ملت‌ها بیرانوند همچنان درون چارچوب قرار می‌گیرد. پورعلی‌گنجی و مجید حسینی دو مدافع میانی هستند. میلاد محمدی در چپ و رامین رضاییان در راست قرار می‌گیرد. امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی دو هافبک دفاعی ایران هستند. در راست جهانبخش، وسط انصاری‌فرد و چپ مهدی طارمی قرار می‌گیرند و اگر سردار برگردد، او مهاجم فیکس خواهد بود. اگر آزمون برنگردد به احتمال زیاد انصاری‌فرد به نوک می‌رود تا سامان قدوس در ترکیب قرار گیرد، البته به نظر می‌رشد که انصاری فرد قطعا" جانشین آزمون در تیم ملی فوتبا شود. سامان قدوس در جام جهانی زیاد بازی نکرد، ولی نشان داد چه کیفیت بالایی دارد و قطعا" یکی از بازیکنان اصلی در جام ملت‌ها خواهد بود.
اما این احتمال وجود دارد که نام ۲ یا سه بازیکن به لیست جام جهانی اضافه شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها