کد خبر: 509045
تاریخ انتشار :

شهرآورد مادرید برنده نداشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شنبه شب در ادامه هفته هفتم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، رئال مادرید در حضور حدود هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» از همشهری خود اتلتیکومادرید پذیرایی کرد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
رئال که بازی قبلی را با شکست سنگین سه بر صفر مقابل سه ویا به اتمام رسانده بود در شهرآورد مادرید «ایسکو» را به دلیل مصدومیت و «مارسلو» را به سبب محرومیت در اختیار نداشت تا کار سختی پیش روی داشته باشد.
در نیمه نخست، اتلتیکو عملکرد بهتری داشت و 2 فرصت گلزنی هم ایجاد کرد که ضربات «آنتون گریژمان» و «دیه گو کاستا» را «تیبو کورتوآ» دروازه بان رئال به خوبی مهار کرد.
در ابتدای نیمه دوم «یولین لوپتگی» سرمربی رئال مادرید با ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش و فرستادن «دنی سبایوس» به زمین سبب شد تا رئال، نبض بازی را در اختیار بگیرد.
کهکشانی های مادرید با وجود اینکه 65 درصد زمان بازی در نیمه دوم را در اختیار داشتند، اما برابر سازمان دفاعی اتلتیکو راه به جایی نبردند تا این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
با این نتیجه رئال مادرید با 14 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت. هم اکنون بارسلونا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.
اتلتیکومادرید نیز 12 امتیازی شد و در رتبه چهارم باقی ماند.
در دیگر دیدار شنبه شب، سه ویا در ادامه عملکرد خوب خود در زمین ایبار به برتری سه بر یک دست یافت و با 13 امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها