کد خبر: 509248
تاریخ انتشار :

چگونه خط و خش را از روی گوشی خود پاک کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در قسمت قبلی روش هایی را به شما آموزش دادیم ، امروز هم قصد داریم روش های تازه برای رفع خط و خش گوشی را به شما دوستان آموزش دهیم ، امیدواریم که این روش ها برای شما جذاب و کاربردی باشد.
1- پاک کن جادویی
یکی از بهترین وسایل برای از بین بردن خط و خش های ریز روی گوشی همین پاک کن های جادویی است اما روش کار با آنها کمی زیرکانه است. این پاک کن ها خاصیتی شبیه به سمباده خیس شده دارند و باید با احتیاط از آنها استفاده کرد.
2- جوش شیرین
جوش شیرین می تواند یکی از مواد کاربردی برای رفع خط و خش گوشی باشد. در استفاده از این روش باید مراقب باشید و نباید آب به داخل گوشی شما وارد شود که صدمه به آن بزند. بهتر است مراحل زیر را انجام دهید :
1- در یک ظرف دو قاشق جوش شیرین و مقداری آب را مخلوط کنید.
2- آنقدر آن را بهم بزنید که حالت خمیری پیدا کند.
3- حالا این خمیر را روی یک دستمال نازک قرار دهید و آن را به صورت دوار روی صفحه گوشی بمالید.
4- بعد از این کار گوشی را به وسیله یک دستمال نم دار تمیز کنید.
3- پودر بچه
کمی آب را با پودر بچه قاطی می کنید تا حالتی خمیری پیدا کند و بعد آن را روی گوشی قرار می دهید. روش کار با پودر بچه شبیه به جوش شیرین است و مراقب باشید که صدمه ای به گوشی خود وارد نکنید.
4- روغن گیاهی
برای خط و خش های خیلی کوچک بهتر است که از روغن گیاهی استفاده کنید. شما می توانید یک قطره روغن گیاهی روی خط و خش ریخته و سریع آن را تمیز کنید.
5- کرم های رفع خط و خش خودرو
شما می توانید با استفاه از کرم هایی که برای رفع خط و خش خودرو استفاده می شود ، به راحتی خط و خش روی صفحه گوشی را پاک کنید.
6- تخم مرغ و پتاسیم آلمینیوم سولفات
شما می توانید با ترکیب تخم مرغ و پتاسیم آلمینیوم سولفات از شر خط و خش های ریز روی گوشی خلاص شوید. برای این کار شما نیاز به یک دستمال نازک ، تخم مرغ و فویل آلمینیومی و آلوم ( در داروخانه دیده می شود) دارید. ما انجام این کار را توسط افراد مبتدی پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است که شما این کار را به یک متخصص بسپارید.
منبع: کالاسودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها