کد خبر: 509388
تاریخ انتشار :

استقلال به دنبال آرامش در شهر اولین‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف هم خواهند رفت. استقلال قرار بود در هفته ششم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان برود، اما به دلیل حضور ملی‌پوشانش در اردوی تیم ملی و همچنین دیدار با السد قطر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این بازی به تعویق افتاد.
پس از آن، قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد که آبی‌پوشان ر این مرحله هم طبق قرعه به نفت مسجدسلیمان خوردند. طبق برنامه اعلام شده، استقلال امروز بازی جام حذفی را با این تیم برگزار می‌کند و سپس 4 روز بعد یعنی جمعه در بازی معوقه هفته ششم در شهر مسجدسلیمان به مصاف نفت خواهد رفت.
استقلالی که فصل پیش را رویایی تمام کرد، آنقدر گرفتار حواشی شد که نتیجه‌اش را این فصل دیده است؛ حذف از لیگ قهرمانان آسیا، عدم نتیجه گیری در لیگ برتر و مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان. آنها اعتقاد دارند علاوه بر مدیریت فاجعه گذشته، در این فصل دچار بدشانسی و طلسم هم شده‌اند. اعتقادشان این است که قرعه لیگ و جام حذفی برای آنها خوب نبوده است و شاید اگر طور دیگری رقم می‌خورد، شرایط بهتری داشتند.
همچنین مصدومیت بازیکنانی چون، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، روزبه چشمی، مرتضی آقاخان، میثم تیموری و این روزها طارق همام و نیومایر بدجوری دست شفر را بسته است. بدتر اینکه، خریدهای جدید به هیچ عنوان جانشینان مناسبی برای بازیکنانی چون تیام، سرور جپاروف، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی نبودند. الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال تاکنون خوب نبوده، نیومایر که در فصل بدنسازی نبود، خیلی زود دچار مصدومیت شده است. تنها بازیکنی که کیفیت مطلوبی داشته، طارق عراقی بوده که او هم یا درگیر بازی‌های تیم ملی بوده یا اخیرا مصدوم شده است.
اینها صحبت‌های مسئولان و مربیان استقلال است، اما کسی روی نیمکت استقلال قرار دارد که انتظار از او بیشتر از اینهاست. شفر فصل گذشته بازیکنان زیادی داشت و توانست از آنها استفاده کند. اگر چه امسال، بازیکنان سرشناسی از تیم جدا شدند، اما دست شفر خیلی بسته نیست. او بازیکنانی چون اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، رضا آذری و چند بازیکن دیگر دارد.
شفر به شاگردانش تأکید کرده که باید جام حذفی را جدی بگیرند، حتی اگر همه تیم‌هایی که به استقلال می‌خورند، لیگ برتری باشند. استقلال چهار روز بعد در شهر مسجدسلیمان در هفته ششم باید با این تیم بازی کند. دو دیداری که اگر استقلال با موفقیت پشت سر بگذارد، آرامش نسبی به این تیم بازمی‌‌گردد. شفر برای این دو دیدار، خسرو حیدری و طارق همام را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. استقلالی‌ها قصد دارند با پیروزی در این دو دیدار هم به آرامش برسند و هم طلسم ناکامی‌های خود را بشکنند. هر دو دیداری که در شهر مسجدسلیمان یعنی شهر اولین‌ها برگزار می‌شود.
رضا کرمانشاهی، حسن یوسفی، اسد حاج‌محمد و جواد رحیم‌زاده تیم داوری این بازی هستند و ناظر بازی مسعود فلاح خواهد بود.
به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نود ارومیه هم در این مرحله باید به مصاف هم بروند که هنوز تاریخ این مسابقه مشخص نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها