کد خبر: 509729
تاریخ انتشار :

برتری پرگل بارسا در لندن/ شکست دیرهنگام لیورپول در خانه ناپولی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه شب دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونا موفق به شکست دادن تاتنهام شد و ناپولی در زمین خودش مقابل لیورپول به یک برتری دیرهنگام رسید.
در گروه دوم، بارسلونا در پایان یک بازی جذاب در خانه تاتنهام به برتری 4 بر 2 رسید. کوتینیو در دقیقه 2، راکیتیچ در دقیقه 28 و مسی در دقایق 56 و 90 برای بارسا و کین در دقیقه 52 و لاملا در دقیقه 66 برای تاتنهام گل زدند.
در دیگر بازی این گروه، اینتر در خانه آیندهوون 2 بریک به برتری رسید.ناینگولان در دقیقه 44 و ایکاردی در دقیقه 60 برای اینتر و نازاریو در دقیقه 27 برای آیندهوون گلزنی کردند. در جدول این گروه بارسلونا و اینترمیلان با 6 امتیاز در صدر قرار دارند و تاتنهام و آیندهوون بدون امتیاز، سوم و چهارم هستند.
در گروه سوم، ناپولی در آخرین ثانیه‌ها یک بر صفر میهمانش، لیورپول را برد. اینسینیه در دقیقه 90 گل پیروزی ناپولی را به ثمر رساند.
با این نتیجه، ناپولی با 4 امتیازی بالاتر پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول 3 و ستاره سرخ یک امتیازی در صدر ایستاد.
در تنها بازی گروه چهارم، پورتو با تنها گل ماریگا در دقیقه 49 یک بر صفر مقابل میهمانش، گالاتاسرای به پیروزی رسید. در این گروه پورتو و شالکه 4 امتیازی بالاتر از گالاتاسرای 3 امتیازی اول و دوم هستند.
در گروه اول، کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی، بازیکن مصدوم کشورمان درخانه اتلتیکو مادرید 3 بریک باخت. گریزمان در دقایق 28 و 67 و کوکه در دقیقه 90 برای اتلتیکو و گروئلند در دقیقه 40 برای بروژ گل زدند. از همین گروه بوروسیادورتموند 3 برصفر موناکو را از سر راه برداشت. لارسن در دقیقه 51، آلکاسر در دقیقه 72 و رویس در دقیقه 2+90 برای دورتموند گل زدند. ضمن اینکه آلکاسر از دورتموند در دقیقه 68 یک پنالتی را هدر داد. در جدول گروه اول دورتموند و اتلتیکو با 6 امتیاز بالاتر از موناکو و بروژ بدون امتیاز ایستاده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها