کد خبر: 510692
تاریخ انتشار :

چگونه اکانت +Google را حذف کنیم؟

چگونه اکانت +Google را حذف کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، شرکت گوگل روز دوشنبه اعلام کرد که آخر آگوست سال 2019 این برنامه را به طور کامل تعطیل خواهد کرد و دلیل آنهم سرقت اطلاعاتی بود که بین سال های 2015 تا 2018 اتفاق افتاده است.
سخنان شرکت گوگل در مورد +GOOGLE
شرکت گوگل در مورد برنامه Google+ اعلام کرده است : « ما تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم بهترین برنامه را برای کاربران خود بسازیم اما استقبال خوبی از سوی کاربران ، توسعه دهندگان دیده نشد و به همین خاطر به نظر می رسد که این شبکه اجتماعی به پایان خود نزدیک می شود.»
گزارش ها حاکی از آن است که کاربران کمترین فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارند و میانگین استفاده از این شبکه پنج ثانیه است و این برای شرکتی چون گوگ آمار خیلی ضعیفی است.
شیوه حذف اکانت +GOOGLE
امکان دارد شما تا الان اکانت +Google خود را پاک کرده باشید اما اگر این کار را انجام نداده اید می توانید با روش زیر اکانت خود را به طور کامل حذف کنید:
اول اطلاعات خود را دانلود کنید
برای اینکه بتوانید اطلاعات خود از روی شبکه اجتماعی +Google دانلود کنید ، شما به سایت Google Takeout را باز می کنید و این صفحه به شما لینک دانلود اطلاعات شما را تحویل می دهد و شما می توانید آن را در فضای مورد علاقه خود ذخیره کنید.
چگونه اکانت +Google را حذف کنیم؟
حذف اکانت + GOOGLE
به داخل اکانت خود از طریق http://plus.google.com/downgrade رفته و بعد طبق دستورالعمل اکانت خود را حذف می کنید. اگر شما این پیچ را مشاهده نکردید حتما پیچ شما حذف شده است.
اگر شما اکانت +GOOGLE را در گوشی خود دارید ، آنها غیر فعال یا حذف کنید
زمانی که شما از طریق وب صفحه خود را حذف می کنید امکان دارد این اتفاق برای نسخه گوشی این شبکه اجتماعی اتفاق نیوفتد به همین خاطر بهتر است که نسخه گوشی آن را نیز بررسی کنید که به صورت کامل حذف شده باشد.
چگونه می توانم اکانت حذف شده +GOOGLE خود را بازیابی کنید؟
نمی توانید! حذف اکانت شما دائمی است. خداحافظ +Google !
امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
منبع: کالاسودا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها