کد خبر: 510837
تاریخ انتشار :

پهپاد جدید ارتش رونمایی می شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام احمد جلیلی‌صفت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و تحریم ها در صدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی برآمدند. در مقابل در طول این 4 دهه ملت ایران ثابت کرد در مقابل هیچ استکباری در جهان سر خم نمی‌کند.
وی تصریح کرد: امروز نیز با انواع و اقسام از توطئه‌های دشمن مواجه هستیم که با اتکاء به توان داخلی و همدلی مردم خنثی خواهد شد. در شرایط فعلی قطعا عبور از گردنه های تحریم و گذر از بحران های اقتصادی با همراهی و همدلی مردم امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: یکی از توطئه های دشمن و ضد انقلاب از همان روزهای ابتدایی انقلاب سردادن شعار انحلال ارتش بود. این توطئه حساب شده در صدد از بین بردن توان نظامی و دفاعی ایران بود اما با درایت و بصیرت امام خمینی(ره) این توطئه عملیاتی نشد. در واقع بنیانگذار انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شناخت و بصیرت خود بر استمرار فعالیت ارتش تاکید کردند.
حجت‌الاسلام جلیلی‌ صفت گفت: این اقدام امام خمینی (ره )همه معادلات سیاسی و توطئه های دشمن را به هم ریخت و آن را ناکام گذاشت. ارتش امروز به برکت انقلاب اسلامی و حضور سفیران حوزه علمیه در ارتش جمهوری اسلامی، شاهد گسترش فضای معنوی و دینی و اخلاقی در این نیرو است .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: اگر دشمنان ما دست از پا خطا کنند، نیروهای نظامی کشورمان همه زرادخانه‌های صهیونیست‌ها را با موشک‌های مختلف نشانه خواهند گرفت.
حجت‌الاسلام جلیلی‌ صفت با تاکید بر پیشرفت های دفاعی کشور بیان کرد: در روزهای آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها