کد خبر: 510900
تاریخ انتشار :

شرکت سونی از سورپرایز خود رونمایی کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بعد از سال ها که صحبت در مورد تغییر نام کاربری در فضای آنلاین بود و سونی بالاخره از این ویژگی برای کاربران خود رونمایی کرد و این شرکت اعلام کرده است که به زودی این قابلیت را برای کاربران فعال خواهد کرد. اولین تغییر نام برای کاربران مجانی خواهد بود. بعد از این کاربر به ازای هر تغییر باید 10 دلار پرداخت کند و اگر کاربران پریمیوم پلی استیشن باشد این مبلغ 5 دلار خواهد بود. این قابلیت از اوایل سال 2019 برای تمام کاربران PS4 قابل استفاده خواهد بود.
شما این انتخاب هم خواهید داشت که همون آی دی سابق خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. شرکت سونی اعلام کرده است که زمانی که شما نام خود را تغییر دهید و آن را ثبت کنید ، دیگر راه برگشتی نخواهید داشت.
مهم تر از همه ، شاید هر بازی ای این نام کاربری جدید شما را شناسایی نکند. بازی هایی که بعد از تاریخ یک آپریل سال 2018 منتشر شده اند با نام کاربری جدید شما مشکلی نخواهند داشت ولی بعضی از بازی های قدیمی به دلیل عدم شناسایی این نام کاربری با خطا مواجه خواهند شد. البته این موضوع را هم اشاره کنیم که شرکت سونی این دسترسی را هم به شما ارائه می کند که از نام کاربری خود استفاده کنید و این موضوع بستگی به بازی مورد نظر دارد.
به نظر ما این قابلیت شرکت سونی باید خیلی وقت پیش به این برنامه اضافه می شد زیرا شرکت مایکروسافت این قابلیت حدودا 10 سال پیش به سیستم های Xbox اضافه کرد. اگرچه شرکت سونی سیاست احتیاط را پیش گرفت چون باید تمام هزینه های این موضوع را درنظر می گرفت. حالا به نظر می رسد که شرکت با این اقدامات جدید تلاش می کند تا بهترین بستر را برای کاربران خود عرضه کند تا آنها بتوانند در فضای خوب از گیم ها استفاده کنند.
امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها