کد خبر: 511035
تاریخ انتشار :

رژیم صهیونیستی شهروندان لبنانی را تهدید به مرگ کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ادرعی روز شنبه در صفحه رسمی خود در توئیتر با ادعای این که «اصطلاح ابهام سازنده نصرالله، به معنای استفاده از شهروندان لبنانی به عنوان سپر انسانی است» مدعی شد: این اصطلاح، ساخته و پرداخته خود دبیرکل حزب الله است.
دبیرکل حزب الله لبنان بخشی از سخنان دیروز جمعه خود را در مراسم ختم مادر شهید «عماد مغنیه» فرمانده ارشد حزب الله به بررسی ادعای اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اختصاص داد.
نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سیاق همیشگی ادعاهای مضحکی درباره مراکز به گفته او مخفیانه هسته ای ایران و مراکز موشکی حزب الله، مطرح کرده بود.
وی با نشان دادن نقشه هایی مدعی شد که حزب الله سه مکان در جنوب بیروت و در نزدیکی فرودگاه این شهر را به مراکز موشکی خود تبدیل کرده است.
حزب الله لبنان در تبیین راهبرد دفاعی خود، همواره ضمن تأکید بر برخورداری از سامانه های موشکی و بالا بودن توان دفاعی، در عین حال این توانایی را در هاله ای از ابهام قرار داده؛ به طوری که کمتر به نمایش توانمندی های نظامی خود اقدام می کند.
سید حسن نصرالله در سخنان دیروز خود این راهبرد دو وجهی حزب الله را «ابهام سازنده» لقب داد و گفت: سیاست مقاومت، پنهان نگه داشتن ساختمان ها و ابهام هدفمند درباره ادعاهای اسرائیل است.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها