کد خبر: 516431
تاریخ انتشار :

جرم گیری خانگی دندان تنها در 5 دقیقه!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، برای جرم گیری دندان نیازی نیست همیشه نیازی نیست هزینه های گزاف متحمل شوید. با مواد موجود در اطراف خود می توانید به راحتی جرم گیری انجام دهید. یکی از مواد ضروری برای جرم گیری دندان؛ پوست گردو می باشد. جرم گیری دندان با پوست گردو در 5 دقیقه امکان پذیر می باشد.
طرز تهیه
چند عدد پوست سخت گردو را برداشته و داخل آب بیندازید تا حدود ۲۰ دقیقه جوش بخورد. پس از خنک شدن آب، آن را از صافی بگذرانید. آب به جای مانده، همان محلول جادویی است. دندان‌‎هایتان را به کمک آن آب سه مرتبه در روز مسواک بزنید. اگر این کار را دو هفته انجام دهید، به راحتی می‌توانید از شر جرم و پلاک دندان راحت شوید.
علاوه بر آن، اگر با مشکل خونریزی لثه‌ها نیز مواجه هستید، به کمک این روش می‌توانید مانع خونریزی لثه‌ها شوید، چرا که خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد.
به این نکته نیز توجه داشته باشید که حفظ سلامت دهان و دندان باید همواره در اولویت باشد تا از این طریق بتوان مانع هزینه‌های گزاف دندانپزشکی شد.
چرا پوست گردو بر جرم دندان موثر است؟
از دیگر خواص پوست سخت گردو می‌توان به استفاده آن در صیقل فلزات نرم، فایبرگلاس، چوب و سنگ اشاره کرد. علاوه برجرم گیری دندان همچنین پلیسه‌گیرى‌ در ریخته‌گرى‌ و قالبگیری از دیگر کارکرهای پوست سخت گردو است.
منبع: زندگی آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها