کد خبر: 516862
تاریخ انتشار :

اسطوره باشگاه رم: می توانستم کاپیتان راموس باشم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: فرانچسکو توتی در کتاب زندگی نامه خود توضیح می دهد که چگونه «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید در 2 موقعیت متفاوت قصد نشاندن امضای وی را پای قرارداد کهکشانی ها داشته است.
امشب و پیش از آغاز بازی تیم های آ. اس رم و رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، قرار است نام کاپیتان اسبق گرگ ها به تالار مشاهیر باشگاه رم بپیوندد.
در این بین، «پائولو کوندو» روزنامه نگار و نویسنده کتاب «یک کاپیتان»، به تلاش های رئیس بلند پرواز باشگاه رئال مادرید اسپانیا برای اغوای توتی و کشاندن وی از «شهر جاودان» به سانتیاگو برنابئو و پوشاندن لباس کهکشانی ها به قامت وی در 2 موقعیت متفاوت پرداخته است.
نخستین بار به 11 سپتامبر 2011 و در آستانه بازی این 2 تیم در لیگ قهرمانان اروپا باز می گردد؛ پرز در جریان ضیافت رسمی ناهار از «فرانکو سنسی» همتای خود در باشگاه رم، جویای داستان فروشی بودن یا نبودن توتی می شود؛ پرسشی که با پاسخ جسورانه و بی درنگ رئیس باشگاه رم در نطفه می میرد: این چه شوخی است؟!!
فلورنتینو که همچنان برای جذب توتی اشتیاقش فروکش نکرده بود، بار دیگر شانس خود را برای بهره مند شدن از خدمات کاپیتان رم امتحان کرد.
درخواست دوم پرز به زمانی که تنها یک سال از قرارداد توتی با رم باقی مانده بود، باز می گردد؛ درست همزمان با روزهایی که «دیوید بکهام» و «زین الدین زیدان» ستاره های اسبق کهکشان مادرید در گوش بازیکنان آ. اس رم می خواندند که کاپیتان آنها به زودی به پایتخت اسپانیا کوچ می کند.
توتی در آن زمان 5.8 میلیون یورو درآمد داشت و پرز با پیشنهاد وسوسه انگیزی پیش آمد؛ 12 میلیون یورو بعلاوه یک قرارداد جذاب حق تصویر.
توتی در کتابش می گوید: قرار بود به پر درآمدترین بازیکن جهان تبدیل شوم و مادریدی ها آماده بودند تا فیگو (لوییز فیگو) را مرخص کنند و پیراهن شماره 10 مال من شود.
اما در نهایت توتی که پرسش های زیادی در خصوص وفاداری او به رم مطرح شده بود، تصمیم خود را می گیرد: «به مردمم خیانت نمی کنم، به مادرید نمی روم و داستانم را با رم تمام می کنم.»
توتی در آخرین بازی خود با پیراهن تیم جاودانش یعنی آ. اس رم، در سانتیاگو برنابئو با تشویق ایستاده جمعیت حاضر مواجه می شود و پیراهنش را با پیراهن «سرخیو راموس» عوض می کند.
توتی خاطره این روز را در زندگی نامه اش این گونه به یاد می آورد: راموس از سال 2005 در مادرید بود، همزمان با سالی که آماده بودم به آنها ملحق شوم؛ در دنیایی موازی می توانستم کاپیتان او (راموس) باشم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها