کد خبر: 517094
تاریخ انتشار :

واکنش جالب پرسپولیسی‌ها به تشویق کاشیما در تبریز/تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به ورزشگاه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.
*در حالی که هواداران منتصب به تیم ماشین‌سازی چندین بار به تشویق تیم کاشیما پرداخته بودند هواداران پرسپولیس در پاسخ به این تشویق‌ها فقط برای آنها دست زدند و اعلام کردند که کاشیما قهرمان آسیا است و باید این تیم را تشویق کرد!
*سکوهای متعلق به هواداران تیم پرسپولیس در حال حاضر به طور کامل پر شده و برخی از هواداران این تیم در بیرون از استادیوم مانده‌اند که توسط مأموران نیروی انتظامی اجازه ورود به ورزشگاه را دریافت نمی‌کنند.
*سید جلال حسینی قبل از آغاز بازی با پیراهنی مزین شده به عکس شهید یدالله ملاعلیپور به زمین آمد.
*در پایان نیمه نخست پس از به صدا در آمدن سوت داور بازیکنان ماشین‌سازی او را دوره کردند و به برخی از تصمیمات سیدرضا مهدوی در طول نیمه اول اعتراض داشتند. علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد همانند دیدارهای گذشته پرچم کشور ژاپن به ورزشگاه بنیان دیزل آورده شود این بار خبری از پرچم این کشور نیست و تنها پرچم‌های سبزرنگ و قرمزرنگ ماشین‌سازی و تراکتورسازی به چشم می‌آید. در مقابل گیت‌های ورودی نیز تدابیر امنیت شدیدی برای جلوگیری از پرچم ژاپن به ورزشگاه به وجود آمد.
*در حالی که در ابتدای بازی فاصله بین هواداران دو تیم سه سکو بود با بیشتر شدن تعداد پرسپولیسی‌ها این فاصله به یک سکو کاهش یافت.
*در اوایل نیمه دوم کنعانی‌زادگان درگیری لفظی با علی علیپور پیدا کرد که این موضوع پیش از تبدیل شدن به درگیری فیزیکی با دخالت سایر بازیکنان ختم به خیر شد.
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 6 هزار و 500 نفر اعلام شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها