کد خبر: 517862
تاریخ انتشار :

حمایت منصور فتاح از مهدی طارمی/ رئیس الغرافه: ژورکوف را اخراج نمی‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منصور فتاح درباره انتقادهای گسترده‌ای که توسط کارشناسان فوتبال و هواداران الغرافه از مهدی طارمی می‌شود، گفت: من با این دیدگاه به طور کامل موافق نیستم. مهدی طارمی یا هر شخص دیگری یکی از 11 بازیکن تیم است و اگر بخواهیم درست صحبت کنیم پس از شکست همه شامل سرمربی، بازیکنان یا حتی داوری مقصر هستند. این نقطه‌نظر من درباره شکست است. تعداد بازیکنان خارجی هر تیم در لیگ ستارگان قطر چهار نفر است و بدون حضور بازیکنانی خوب نمی‌توانند کاری انجام دهند.
این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الریان ادامه داد: الغرافه در بازی با السد بسیار دور از انتظار نشان داد و دقیق نمی‌دانم چه تغییر یا اتفاقی در این تیم رخ داد که منجر به شکست 8 بر یک شد. تصور می‌کنم السد از همان آغاز به دنبال غرش بود و هیچ فرصتی به حریفش نداد.
همچنین محمود الغزال، رئیس باشگاه الغرافه با شوک‌آور خواندن شکست برابر السد در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر گفت: برخی از بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام ندادند اما همه مقصر این شکست هستند و باید خیلی زود از این شرایط خارج شویم. تصمیمی هم برای اخراج ژورکوف (سرمربی فرانسوی الغرافه) نداریم و تا پایان فصل به کارش ادامه می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها