کد خبر: 518076
تاریخ انتشار :

انتقاد شدید سرمربی از مدیرعامل؛ کاسه صبر جلالی هم لبریز شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی برابر نساجی قائمشهر اظهار کرد: در تمام سال‌هایی که کار می‌کنم اولین بار است که در چنین شرایطی افتاده‌ایم. زمانی تیم شما در یک یا دو بازی خوب بازی می‌کند اما می‌بازد و طبیعی هم است اما این که در ۶ بازی ما تلاش می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم برای من سخت و غیر قابل هضم است. تمام بازی دست ما است و راحت ترین موقعیت ها را از دست می دهیم و بعد در دقایق آخر گل می خوریم. خیلی نارحت کننده است. امیدوارم برای هیچ مربی این شرایط به وجود نیاید.
او در خصوص اظهارات شیعی مدیرعامل این باشگاه مبنی بر جریمه اعضای تیم هم گفت: من مصاحبه او را خواندم. این که در این روزها فرار رو به جلو بکنیم اصلا یک کار مدیریتی نیست. وقتی به روزهای سخت می‌رسیم هر کسی باید سهم خودش را بپذیرد. او می‌گوید پیکان تا به حال این گونه نشده است، من هم می‌گویم مگر من در کار مربیگری تا به حال این گونه شده بودم؟ خیلی بهتر بود که بعد از بازی ایشان که با تجربه هم است این گونه عصبی مصاحبه نکند. این خیلی بد است. باشگاه در مورد تیم، کوتاهی‌هایی هم که کرده است. ما هیچ وقت صحبتی نکرده‌ایم. کار خوبی نیست این صحبت‌ها در رسانه مطرح شود. همه بازی ما را دیدند. اصلا اگر ما بد بازی کرده باشیم، باز هم دلیل ندارد در رسانه صحبت کنیم. اصلا در فوتبال معنی نمی‌دهد. نمی‌دانم این کارها را از کجا یاد می‌گیرند؟ این فوتبال است و باید با هم حرف بزنیم. اگر خواستند می‌گویند به کارت ادامه بده و اگر نه می‌گویند خداحافظ.
جلالی همچنین گفت: اگر قرار است در رسانه صحبت کنند سهم خودشان را هم از شکست بپذیرند. آنها وقتی تیم می‌برد در صف اول هستند. من الان نمی‌گویم چه مشکلاتی داریم. مگر می‌شود تیمی به اینجا برسد و فقط بازیکن و مربی مقصر باشند. دو سال، همه زحمت کشیدیم و تیم خوبی بودیم. الان هم تیم بدی نیستیم. به یک شرایط بد و بدشانسی‌های این گونه برخورده‌ایم ولی کسی نباید در رسانه مصاحبه و تهدید و جریمه کند. من آدم کم تجربه‌ای نیستم و کسی حق ندارد این گونه صحبت کند. شیعی گفته تصمیم می‌گیریم، خب تصمیم بگیرید. مگر چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد؟ من اصلا از او توقع نداشتم. هفته پیش در جلسه گفتند که باشگاه پیکان می‌خواهد کار فرهنگی بکند تا در کشور جا بیفتد که هیچ‌کس نباید عصبی و احساسی تصمیم گیری کند و حرف بزند اما امروز این‌گونه حرف زدند که من هم اصلا توقع نداشتم. مسئولیت باخت با من است. من را جریمه کنید چرا بازیکن را جریمه می‌کنید؟ اثبات کنید باخت تقصیر من بوده بعد من را جریمه کنید ولی این که در رسانه این‌گونه حرف می‌زنید اصلا از نظر من موجه نیست.
او در مورد مشکلات تیمش هم بیان کرد: هر تیمی در هر سطحی که باشد مشکلات خاص خودش را دارد. وقتی به روزهای سختی می‌رسید این مشکلات بیشتر نمایان می‌شوند. ما هم مشکلات داریم اما دلیلی ندارد مشکلات را در رسانه‌ها بگویم حتی اگر مربی پیکان نباشم. اصلا خوب نیست. اگر ما می‌خواهیم فرهنگ سازی کنیم این برخوردها مدیریتی و تخصصی نیست. شنبه حتما در جلسه هیات مدیره شرکت می‌کنم و همین حرف‌ها را آنجا هم می‌زنم. اگر دوست داشتند ادامه می‌دهیم اگر نه مخلصشان هم هستیم. ما یک مدت اینجا کار کردیم. می‌دانم چقدر خدمت کرده‌ام. ما بازیکنان جوانی به این تیم آوردیم که امروز آنها را در زمین دیدید. چند بازیکن امید ما امروز بازی کردند. من هم ناراحت هستم و به نتایجمان افتخار نمی‌کنم اما به دنبال راه حل هستم. شیعی نباید این‌گونه حرف می‌زد.
جلالی در پاسخ به این پرسش که اگر جای مدیرعامل بود چه برخوردی می‌کرد هم گفت: شنبه در جلسه می‌گفتم شما به درد ما نمی‌خورید و خداحافظ. من در تیم‌های زیادی کار کرده‌ام. دو بار خودم به جایی رسیدم که احساس کردم باید استعفا کنم و کردم. به هیات مدیره پیکان هم اعلام کردم که اگر به جایی برسم که این احساس را بکنم خودم یک روز هم نمی‌مانم. در فوتبال این نوع باخت‌ها یک اتفاق است. باخت برابر فولاد و پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را ببینید. ما در یک بدشانسی عمیق گیر کرده‌ایم. تحلیل‌ها باید از بدنه بازی باشد نه نتیجه آخر بازی. پارسال ما در یک بازی در دقیقه آخر سپاهان را شکست دادیم و خودمان هم گفتیم در حد برنده نبودیم. این چیزهایی است که نیاز به تخصص دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها