کد خبر: 518291
تاریخ انتشار :

انتصابات جدید در شهرداری با مشورت اعضای شورای شهر تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، زهرا نژادبهرام با اشاره به آغاز دوره جدید در شهرداری تهران اظهار کرد: اعضای شورای شهر تهران امیدوارند اتفاقات خوبی در این دوره صورت بگیرد و جلسات هم اندیشی با محوریت تغییرات در شهرداری تهران را آغاز خواهند کردند و هرگونه تغییر در بدنه شهرداری تهران و انتصابات جدید با مشورت اعضای شورای شهر تهران انجام می‌شود اما تصمیم نهایی با آقای حناچی است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: در دو دوره گذشته شهرداران تهران (نجفی و افشانی)نیز اعضای شورای شهر تهران جلسات متعددی را برای آنها داشتند و در این جلسات درباره مسائل مختلف شهری بحث و تبادل و نظر شد.
نژادبهرام افزود: باید تلاش کنیم مدیریت شهری به ثبات برسد که در این مسیر همه باید تلاش کنند چرا که تغییرات پی در پی به ارائه خدمات به شهروندان آسیب جدی می زند و در این زمینه باید مراقب بود.
وی بیان کرد: از شهردار جدید تهران نیز خواسته شده به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشد و در این زمینه باید اقدامات جدید و البته به روزی انجام شود ضمن اینکه انتظار می‌رود به تمامی گروه‌های سنی توجه شود.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: زمان زیادی به پایان شورای پنجم نمانده است و در این زمینه باقیمانده باید تلاش شود خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود و بتوانیم رویکرد خوبی را در زمان باقیمانده داشته باشیم.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها