کد خبر: 523059
تاریخ انتشار :

چه کسانی برانکو را وارد جنگ می‌کنند؟

چه کسانی برانکو را وارد جنگ می‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا بود که کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای که البته نمونه آن را قبل از جام‌جهانی 2018 روسیه هم دیده بودیم از پیشکسوتان، مربیان و منتقدان خودش و تیم ملی فوتبال کشورمان خواست که چند هفته به نشانه آتش‌بس پرچم سفید را بالای سر ببرند تا ملی‌پوشان بدون برهم خوردن تمرکز تنها به موفقیت و رسیدن به قهرمانی در جام‌ملت‌های آسیا فکر کنند.

چه کسانی برانکو را وارد جنگ می‌کنند؟

البته همان زمان مشخص بود که تاریخ انقضای این درخواست نه‌تنها تا پایان جام ملت‌ها بلکه خیلی زودتر فرا خواهد رسید و درنهایت کی‌روش بعد از برد پرگل تیم ملی مقابل تیم یمن آتش توپخانه‌اش را به سمت برانکو نشانه و بار دیگر این مربی کروات را به باد انتقاد گرفت.

بیشتربخوانید : فصل جدید داستان ناتمام جدال کی‌روش- برانکو؛تمامش کنید!

برانکو با تمجید از کاتانتس سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی عراق همگروه تیم کشورمان در جام ملت‌های آسیا باعث شد تا کی‌روش باز هم شمشیر را برای او از رو ببندد. سرمربی پرسپولیس اما در نشست خبری خود عنوان کرده بود که سرمربی تیم ملی عراق با وجود اشرافش به فوتبال خاورمیانه نمی‌تواند برای تیم ایران مشکل‌ساز باشد و دلیلی نمی‌بیند که عراق بتواند ایران را شکست دهد اما همین صحبت‌ها هم باعث شد تا سرمربی تیم ملی، برانکو را متهم به حمایت از تیم‌های حریف و تضعیف ایران کند.

شیطنت برنامه‌ریزی شده!

این وسط نباید از شیطنت برانکو و برخی مشاورانش برای برگزاری نشست خبری عجیب در روز بازی تیم ملی هم بی‌تفاوت گذشت. برانکو البته همواره ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد و همیشه پاسخگوی سوالات آنهاست اما مشخص نشد چرا و به چه دلیل در روزی که تمرین پرسپولیس هم تعطیل بود، خبرنگاران این حوزه را به باشگاه کشاند تا اختلافاتش با کی‌روش را بیشتر از قبل کند! آن هم در حالی که خودش و مشاورانش خوب می‌دانند کی‌روش به سادگی از کنار این کنایه‌ها نمی‌گذرد و به تندی موضع‌گیری می‌کند.

مشاوران بد در اطراف برانکو

در این بین اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. حلقه مشاوران برانکو ظاهرا با تغییراتی مواجه شده و بعضا مشاهده می‌شود کسانی این روزها در کنار او حضور دارند که پیش از این در زمان حضور برانکو در تیم ملی هم کنار او بودند و همین مشاوران با مشاوره‌های غلط باعث شدند او که یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی بعد از انقلاب در بحث نتیجه‌گیری بود با وضعیت خوبی از تیم ملی جدا نشود و حتی سال‌ها نتوانست به ایران برگردد. حالا همین افراد باز هم در کنار برانکو حاضر شده‌اند به‌طوری که تغییر رفتار و لحن سرمربی پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا کاملا مشهود است. برانکو دیگر آن آرامش همیشگی را ندارد و به نظر می‌رسد از هر فرصتی برای کنایه زدن به کی‌روش استفاده می‌کند. البته نباید از رفتار غیرحرفه‌ای کی‌روش هم در این زمینه بی‌تفاوت گذشت.

پشت پرده چه خبر است؟

سوال اینجاست که چرا این اتفاقات رخ داده است و چه دلیلی دارد که برخی بخواهند برانکو را بیش از پیش مقابل کی‌روش قرار دهند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که مشاوران این روزهای برانکو بیشتر از خود او علاقه دارند سرمربی کروات دوباره به تیم ملی برگردد. آنها با مشورت‌های غلط خود قصد دارند جنگ مربی کروات پرسپولیس را با مربی پرتغالی تیم ملی ادامه‌دار کنند و علاقه‌ای به آتش‌بس بین این دو مربی خارجی ندارند. برانکو اما مشخص نیست چرا دوباره راه را برای این افراد باز کرده و به نظر می‌رسد از اتفاقات تلخ بعد از جام‌جهانی 2006 آلمان درس عبرت نگرفته است.

برانکو و یک طناب پوسیده

سرمربی کروات پرسپولیس که همیشه از برتری فنی کروات‌ها نسبت به پرتغالی‌ها می‌گوید و با کنایه اعلام می‌کند که بهتر است یک کروات روی نیمکت تیم ملی بنشیند، این روزها راهی را می‌رود که بعید است به مقصد خوبی ختم شود. شاید بد نباشد تا دیر نشده مسئولان باشگاه پرسپولیس و حتی دوستان واقعی برانکو او را آگاه کنند که با طناب پوسیده به چاه نرود!

انتشار این مطلب دلیل برتایید خبر نمی باشد.

منبع: فرهیختگان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها