کد خبر: 527425
تاریخ انتشار :

جمنا حساب خود را از عوامل اختلاف برانگیز در 22 بهمن جدا کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اخیرا رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دشمن‌شکن و تجلی عزم و وحدت ملی برشمردند وخاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می آید، همه اختلاف ها رنگ می بازد و همه در کنار هم به میدان می‌آیند.گاهی در ۲۲ بهمن دیده می‌شود که مثلاً جنابعالی چون از فلان آقا یا فلان رئیس خوشتان نمی‌آید و می‌بینید آمده راه‌پیمایی، بنا می‌کنید علیه او تظاهرات و شعار دادن؛ این غلط است. جای تسویه حساب، ۲۲ بهمن نیست. شعارهای خودتان را بدهید و کار خود را بکنید اما راه‌پیمایی را مظهر اختلاف و درگیری قرار ندهید، بگذارید همین‌جور باعظمت باقی بماند.
با وجود توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب به حفظ وحدت و انسجام اما هر از چندگاهی و در بزنگاه هایی که ایران اسلامی در مرکز توجه رسانه های جهان است عده ای با تفکرات تندروانه از روی تعمد یا غفلت دست به رفتارهایی می زنند که خروجی آن ثمری جز آسیب به انقلاب و نظام اسلامی نداشته است.
سید محمد حسینی درباره لزوم حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به خبرآنلاین گفت: امسال در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب را پیش رو داریم که بدخواهان نظام اسلامی درصدد بودند مردم ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را نبینند.
وی با یادآوری دامن زدن دشمنان به اغتشاشات سال گذشته، ادامه داد: در این زمینه نیروهای معاند نظام با همراهی و حمایت مالی آمریکا در تلاش بودند تا به نارضایتی های داخلی دامن زده و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کنند که موفقیتی حاصل نکردند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دنیا به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چشم دوخته است، افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن موضوع منافع ملی مطرح بوده و جایی برای اختلاف، نزاع و کشمکش نیست گرچه که ما کشوری آزاد هستیم که احزاب، گروه ها و تشکل ها نظرات خود را آزادنه مطرح کرده و حتی نقدهای جدی نسبت به عملکرد یکدیگر حتی قوای سه گانه و مسئولان کشور دارند اما با توجه به اینکه امروز ما در حال مقابله با دشمنان این مرز و بوم هستیم ضرورت دارد دست در دست هم و منسجم از اساس انقلاب و نظام اسلامی حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه فرصت برای طرح دیدگاه‌های مخالف وجود دارد، افزود: روز ۲۲ بهمن نماد انسجام و یکپارچگی ملت ایران است و در این روز دنیا باید شاهد یک صدا از ملت ایران علیرغم تفاوت‌ها باشد؛ دنیا باید بداند در ادامه راه امام و شهدا تردیدی به وجود نیامده و کاستی‌ها هم با حضور ملت در صحنه های مختلف برطرف خواهد شد.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ایران اسلامی تصریح کرد: در شرایط حساس امروز کسانی که با تنگ نظری بخواهند اجتماع باشکوه را به صحنه مجادلات، مناقشات و منازعات داخلی تبدیل کنند یا درک درستی از مسایل جهانی ندارند یا افراد مغرضی هستند که قصد حاشیه سازی دارند تا اذهان را از عظمت حضور مردم دور کنند، این رفتارها چه از روی غفلت و چه تعمد ثمری جز آسیب به مصالح ملی کشور نخواهد داشت.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها