کد خبر: 527453
تاریخ انتشار :

نقشه پلید ۲ خانم منشی در روز تعطیلی تهران برای مدیرعامل شرکت 

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدیر عامل این شرکت به پلیس گفت: وقتی به شرکت رفتم متوجه شدم در گاو‌صندوق باز است و مدارک و ۵ میلیون تومان پول داخل گاوصندوق به سرقت رفته است و بعد از من وقتی کارکنان شرکت آمدند از سرقت شرکت شوکه شده بودند.
مدیرعامل شرکت ادامه داد: هیچ وقت چیز با ارزشی را داخل شرکت نگه نمی‌داشتم و پول داخل صندوق را برای هزینه‌های شرکت گذاشته بودیم و دزدان خیلی راحت وارد شرکت شده‌اند. با ادعاهای این مرد دادیار پرونده خواست تا تیمی از ماموران پلیس کلانتری برای بررسی محل سرقت و ردیابی دزدان وارد عمل شوند.
پلیس زمانی که پای در شرکت تجاری گذاشت در بررسی‌ها مشخص شد که دزدان به راحتی وارد شرکت شده و از وجود پول داخل گاوصندوق باخبر بودند و از تعطیلی ۲ روز آخر هفته شرکت برای سرقت استفاده کرده‌اند. با این اطلاعات ماموران با فرضیه‌ای مبنی بر اینکه دزد آشنا است دست به تحقیقات گسترده از کارکنان شرکت زدند و در این مرحله به هیچ سرنخی از دزدان نرسیدند. ماموران در حالی که در تحقیقات‌شان به درهای بسته خورده بودند به رفتارهای ۲ منشی شیک‌پوش شرکت که رفتارهای خوبی با هم نداشتند مشکوک شدند و هر کدام را جداگانه تحت تجسس‌های پلیسی قرار دادند تا اینکه مرضیه ۲۵ ساله به ماموران گفت: چند سالی است که در این شرکت کار می‌کنم و همه کارمندان شرکت را می‌شناسم اما احتمال می‌دهم سرقت کار ناهید باشد که حدود یک سالی می‌شود به اینجا آمده است.
مرضیه در ادعاهایش گفت: یک ماه است که رئیس شرکت تصمیم دارد یکی از ما را از کار اخراج کند چون کارها خیلی کم شده و مسوولان شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که از هر قسمت یک نیرو کم کنند و ناهید چون احساس می‌کند نیروی اخراجی است و با توجه به اینکه از پول داخل گاوصندوق باخبر بوده دست به سرقت زده است.
با این اطلاعات کارآگاهان به سراغ ناهید رفته و زمانی که پی برد همکارش وی را به عنوان دزد گاوصندوق معرفی کرده ادعای بی‌گناهی کرد و به ماموران گفت: مرضیه خودش دزد گاوصندوق است و انگیزه و نقشه سرقت را گردن من انداخته تا من را که رقیب کاریش می‌داند دزد معرفی کرده و از کار بیکار شوم.
ماموران در حالی که با ۲ سناریو روبه‌رو شده بودند با توجه به دزد بودن یکی از ۲ دختر منشی دست به تحقیقات تخصصی زدند. پلیس در تحقیقات با سرنخ‌های پیچیده‌ای روبه‌رو شد و شواهد نشان از آن داشت که هر ۲ منشی در زمان سرقت در خانه خود نبودند و هر دو بعد از سرقت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب‌شان واریز شده است. با توجه به مدارک و شواهد ماموران هر ۲ منشی را به عنوان دزد گاوصندوق سرقت دستگیر کردند و در بازجویی‌های فنی مرضیه و ناهید که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به دزدی از شرکت اعتراف کردند.
مرضیه در اعترافاتش گفت: من یک ماه زودتر از ناهید در شرکت مشغول به کار شدم و یک سال همکارش بودم تا اینکه یک ماه پیش متوجه شدیم قرار است یکی از ما ۲ نفر اخراج شویم و از آن زمان من و ناهید وارد جنگ شدیم و سعی داشتیم خودمان را پیش رئیس شرکت کارمند بهتر معرفی کنیم تا اینکه تصمیم گرفتم با سرقت از گاوصندوق شرکت دزدی را به گردن ناهید بیندازم. نقشه سرقت را کشیدم و روز پنجشنبه که شرکت تعطیل بود وارد آنجا شدم و در همان زمان که به سمت گاوصندوق رفتم سایه یک نفر را روی در احساس کردم که ناگهان ناهید وارد اتاق شد و ادعا کرد که می‌دانست قصد خیانت دارم و همیشه مرا تحت نظر داشته است. مرضیه در پایان گفت: چون نمی‌خواستم رئیس شرکت از توطئه‌ام با خبر شود با چرب‌زبانی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به عنوان حق‌السکوت به ناهید دادم و از شرکت بیرون آمدیم و زمانی که پلیس به شرکت آمد با دزد معرفی کردن ناهید خواستم در شرکت ماندگار باشم و فکر نمی‌کردم دستگیر شوم و نقشه‌ام لو رود.
بنا به این گزارش، مرضیه و ناهید که هر دو پذیرفته بودند دزدان شرکت هستند نه تنها از شرکت اخراج شدند بلکه به پشت میله‌های زندان افتادند.
خبرگزاری میزان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها