کد خبر: 531229
تاریخ انتشار :

واریز حقوق اسفند بازنشستگان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند بازنشستگان اعم از لشگری و کشوری تا پایان شب جاری (سه شنبه) خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت سه شنبه شب در حاشیه دیدار از ساختمان صدا و سیمای استان خراسان رضوی افزود: خوشبختانه دیشب 20 اسفند موفق شدیم همه یارانه ها را واریز کنیم و از همان دیشب نیز پرداخت حقوق دستگاههای اجرایی را آغاز کردیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که مربوط به بودجه و اعتبارات استانها بود، پرداخت شده، اضافه کرد: تا این ساعت، بودجه مربوط به کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی نیز پرداخت شده است. نوبخت خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مقرر شد تا آخر وقت امشب همه پرداختهای مربوط به بازنشستگان عزیز لشگری و کشوری نیز انجام شود. وی ادامه داد: داریم مهیا می شویم که از فردا حقوق اسفند بخش های بزرگتر مانند فرهنگیان و آنچه که از دستگاههای اجرایی باقی مانده را نیز ظرف روزهای آینده بتوانیم پرداخت کنیم و این موارد را به روزهای پایانی سال نگذاریم؛ تا فرصت برنامه ریزی برای همکاران عزیز هم مهیا باشد.

اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت سه شنبه شب در حاشیه دیدار از ساختمان صدا و سیمای استان خراسان رضوی افزود: خوشبختانه دیشب 20 اسفند موفق شدیم همه یارانه ها را واریز کنیم و از همان دیشب نیز پرداخت حقوق دستگاههای اجرایی را آغاز کردیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که مربوط به بودجه و اعتبارات استانها بود، پرداخت شده، اضافه کرد: تا این ساعت، بودجه مربوط به کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی نیز پرداخت شده است. نوبخت خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مقرر شد تا آخر وقت امشب همه پرداختهای مربوط به بازنشستگان عزیز لشگری و کشوری نیز انجام شود. وی ادامه داد: داریم مهیا می شویم که از فردا حقوق اسفند بخش های بزرگتر مانند فرهنگیان و آنچه که از دستگاههای اجرایی باقی مانده را نیز ظرف روزهای آینده بتوانیم پرداخت کنیم و این موارد را به روزهای پایانی سال نگذاریم؛ تا فرصت برنامه ریزی برای همکاران عزیز هم مهیا باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها