کد خبر: 531292
تاریخ انتشار :

اخذ ویزای شینگن با متین ویزا

اخذ ویزای شینگن با متین ویزا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عنوان اخذ ویزای شینگن با متین ویزا

به گزارش نامه نیوز، در همین رابطه ، انجام حمله های انتحاری یا بمب گذاری هایی که حتی در کشورمان نیز شاهد آن بوده ایم یکی از دلایلیست که سبب می شود تا سخت گیری به تبعه برخی از کشورها برای ورود به مرزهای کشوری دیگر بیشتر شود (همانند لغو تردد با ویزای شینگن به فرانسه تا اطلاع ثانوی به دلیل حملات مسلحانه و تروریستی سال های اخیر به آن) . درز اطلاعات یا جاسوسی نیز از دیگر دلایلیست که سبب شده است تا برخی افراد نتوانند به راحتی وارد مرزهای دیگری شده (مانند عدم امکان تردد سکنه آلمان غربی به سمت شرقی دیوار برلین و منطقه کمونیستی آلمان از جنگ جهانی دوم تا سال 1990 ) و یا ضدیت شدید در اعتقادات و سیاست های یک کشور با دیگری که به عنوان خط قرمزی مانع از ورود اتبعشان به دیگری می شود (همانند عدم امکان سفر ایرانیان به سرزمین های اشغال شده فلسطین توسط اسرائیل) .

از این گذشته ، وقتی شما دارای کشوری ثروتمند ، قدرتمند ، پر جمعیت و مکانی ایده آل برای زندگی دارید ، طبیعیست که مردمی فاقد این شرایط به زیستن در کنار شما علاقه داشته باشند . به همین دلیل کشور های مذکور برای اینکه کشورشان مملو از افراد فقیر ، بی تخصص ، کم سواد خارجی و نا مطابق با فرهنگ آن ها نشود که عموماً هزینه ای بیش از درآمد برای دولت دارند ، از ابتدا جلوی داخل شدن آن ها را گرفته و با اعمال سختگیری در لحظه ورودشان ، دردسرهای احتمالی را در نطفه خفه می کنند .

این در حالیست که به صورت همزمان ، بیشتر کشور های اروپایی ، آمریکای شمالی ، ژاپن ، استرالیا و برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شرایطی را فراهم آورده اند که بدون نیاز به این سختگیری ها و روادید ، تنها با در دست داشتن پاسپورت و بلیط سفر خود بتوانند در مرزهای دیگرکشورها به سیاحت ، تجارت ، تحصیل و ... بپردازند .

ویزای شینگن به عنوان نمونه اروپایی این بارنامه عمومی ، سبب شده است تا اتباع 26 کشور حاضر در این پیمان بتوانند آزادانه در این محدوده به گشت و گذار پرداخته و همانند استقرار در مرزی یک پارچه ، به جابجایی کالا ، وجه نقد ، داده های غیر فیزیکی و هر آنچه که با قانون منافاتی ندارد بپردازند . این در حالیست که مردم بسیاری از کشورهای آسیایی ، آفریقایی ، آمریکای جنوبی و دیگر اروپاییان خارج از این گستره ملزم به عبور از فیلترهای گوناگون و جلب رضایت یکی از این درگاه های بیست و شش گانه فوق الذکر هستند ( هرچند قوانین و مدارک مورد نیاز همه آن ها یکسان است ).

با گذر از فراز اقیانوس اطلس ، با قاره آمریکا و مقصد بعدی خود یعنی کانادا می رسیم . بدیهیست که برای ورود به کانادا نیز نیازمند ویزای کانادا هستیم ، با این تفاوت که اخذ آن بمراتب سخت تر از ویزای کشور های اروپاییست . چرا؟!

دلیل آن کاملاً روشن است ، زیرا برای سفر به اروپا 26 کشور به معنای 26 سفارتخانه می توانند کارهای ما را انجام دهند ، حال این اگر چند کشور نیز در ایران یک کنسوگری ثابت نداشته و امور آن ها به کمک کارگزارهای مختلفی انجام شود ، باز هم نمایندگانی هستند که به تقاضای ما رسیدگی کرده و این مراکز پر تعداد می توانند جمعیت متقاضیان را میان خود تقسیم نمایند . این در حالیست که به دلیل کشمکش های یک دهه اخیر میان ایران و آمریکا ، کانادا به عنوان همسایه ای با سیاست های یکسان با ایالات متحده هم سفارت خود در ایران را خالی کرده و عملاً روابط دیپلماتیک دو کشور با وجود واسطه ها انجام می شود . در نتیجه اینکه متقاضیان برای دریافت ویزای کانادا مجبور به مراجعه به کنسوگری های این کشور ، در خاک همسایگانی مانند ترکیه ، ارمنستان یا حتی امارات متحده عربی می باشند . در چنین شرایطی که حداقل یکبار مراجعه به این مناطق اجتناب ناپذیر است ، به همراه مصاحبه حضوری ، انگشت نگاری و تشخیص هویت مسافرین هم انجام پذیرفته تا با شناخت کامل از آنان اجازه ورود به کشورشان را برای ایشان صادر گردد .

عنوان اخذ ویزای شینگن با متین ویزا

می دانیم که ویزا بلافاصله پس از مصاحبه تایید نشده و فرد داوطلب مجبور است تا دو یا سه هفته بعد نیز برای درج برچسب یا مهر ویزا ، پاسپورت خود را به این مراکز ببرد . مشخصاً انجام این سفر پر هزینه تنها برای گرفتن ویزا بسیار سنگین و پرهزینه خواهد بود ؛ در نتیجه با کمک پیکاپ پاسپورت کانادا‎ می توان به نوعی این مشکل را دور زد .

پیکاپ پاسپورت کانادا‎ بدین ترتیب است که به جای اینکه متقاضی سفر به کانادا شخصاً به سفارت های خارجی در کشوری ثالث مراجعه کند ، پاسپورت خود را به یک واسطه سپرده و این فرد با هزینه ای بسیار کمتر ، پاسپورت مورد نظر را با خود برده ، ویزا را دریافت و سپس آن را باز می گرداند . در انتها گفتنیست که مجموعه متین ویزا علاوه بر توانایی کمک به شما در اخذ ویزای شینگن ، با داشتن نفراتی در کشور های همسایه قادر خواهد بود تا پیکاپ ویزای کانادای شما را در حداقل زمان ممکن انجام دهد .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها