کد خبر: 531419
تاریخ انتشار :

مشاورعالی نظامی رهبر انقلاب:امریکایی ها خواهان بازگشت به ایران هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در یادواره یاد یاران دشتستان استان بوشهر افزود: آمریکایی ها نه تنها به ایران برنمی گردند بلکه قدرت انقلاب اسلامی آنها را از غرب آسیا نیز بیرون می کند .راهبرد امریکایی ها ظلم ، آدم کشی و زور است و نمونه عینی این مهم جنایت آنها علیه بشریت در افغانستان ، سوریه ، عراق و یمن است.
سردار صفوی با تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان دشتستانی در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: بردباری و همراهی ایثارگران و خانواده های معظم شاهد،جانبازان و آزادگان کشور را حفظ و ادامه این رسالت سترگ در گام دوم انقلاب برعهده جوانان است.جوانان ایران اسلامی با صلابت و توکل بر خدا راه انقلاب را ادامه می دهند.
مشاور عالی نظامی رهبری اضافه کرد: مردم دلیر و هوشمند و جوانان تحصیلکرده و خواهران و برادرانی که زیر 40 سال سن دارند بدانند که هیچ کار بزرگی جز با تلاش صبر و مجاهدت حاصل نمی شود.
صفوی گفت:صحنه های مبارزه و دفاع مقدس هم اکنون به شکل دیگری ادامه دارد .استکبار جهانی دشمن اسلام ناب ایران اسلامی است و نبرد علیه کشورمان را در قالب جنگ اقتصادی و عملیات روانی ادامه و می خواهد ملت ایران را تسلیم اراده سیاسی خود کند .
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها