کد خبر: 531458
تاریخ انتشار :

بهزاد نبوی: شیخ الاسلامی را تا همین چند روز اخیر نمی‌شناختم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نبوی توضیح داد: «آقای دکتر معصومی بارها آمدند تهران و باهم دیدار داشتیم اما من این مورد را یادم نیست. تا آنجا که من در جریانم و جدیدا مطلع شده‌ام، خانم اثباتی و خانم شیخ الاسلامی رقیب بودند و دیگر نمی‌دانم که مشارکت کدام را در لیست‌ خود گذاشته بود، اما ظاهرا که خانم اثباتی نبوده است.
من اصلا به خاطر نمی‌آورم که با آقای معصومی در این مورد دیداری داشته‌ام.»
او درمورد اظهارات آقای ارجمند مبنی بر اصرارش برای حضور اسم شیخ الاسلامی در لیست، گفت: «این موضوع کذب محض است، من خانم شیخ الاسلامی را همین چندروزه شناخته‌ام، مگر می‌شود که من اصرار کنم ایشان بیاید در لیست مشارکت! اصلا به من ربطی نداشته است. اگر مشارکت می‌خواست در لیست خودش بیاورد به من ربطی نداشت. در واقع من تا همین چند روز اخیر که در فضای مجازی اسمش آمده او را نمی‌شناختم.
دکتر معصومی: موضوع صحبتم با آقای نبوی کلی‌تر از یک فرد بود/دیداری انجام نشد
دکتر معصومی نیز درمورد اتفاقات آن زمان کرمانشاه به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «آن زمان ما اینجا گروهی داشتیم و آقای دکتر دادگر را پیشنهاد دادیم، آنها موافق نبودند و اگر درست خاطرم باشد این خانم را پیشنهاد دادند. ما وقتی این پیشنهاد را نپذیرفتیم آنها هم قبول کردند و از لیست خودشان خارج کردند اما خود این خانم شیخ الاسلامی آمد.
در حزب مشارکت تشکیلاتی بود که در تهران تصمیم می‌گرفتند، ولی ما به اصطلاح کمی خودسر بودیم و خودمان تصمیم می‌گرفتیم. در واقع در نهایت هم مورد بازخواست قرار گرفتیم که چرا شما از حزب تبعیت نمی‌کنید.»
او درباره‌ی ماجرای شیخ الاسلامی و لیست مشارکت توضیح داد: «خانم شیخ الاسلامی را که معرفی کردند اصلا با او صحبت هم نکردیم، ما شاخص‌هایی داشتیم و قبول نکردیم؛ در نهایت دکتر دادگر را پیشنهاد دادیم که آنها هم دادگر را قبول نکردند. درواقع کاندیدای آن زمان کرمانشاه از مشارکت نبود. بنابراین در نهایت اسم این خانم در لیست مشارکت نبود اما خود این خانم آمد.»
او با اشاره به اینکه صحبتش با بهزاد نبوی بر سر مسایلی کلی‌تر از حضور یک فرد در لیست بوده گفت: موضوع گفت‌وگوها با آقای نبوی ربطی به این خانم نداشت. ما بالاخره باهم می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم. البته آن دیدار هم اگر درست خاطرم باشد صورت نگرفت چون آنها گفتند جلسه داریم و لیست را بسته‌ایم. بحث ما کلی‌تر از یک نفر بود. گفتیم که خودتان می‌برید و می‌دوزید و باید از شهرستان‌ها هم نظر بخواهید.
آنها تشکیلاتی داشتند از گروه‌های مختلف، یعنی گروه‌هایی در مرکز تصمیم می‌گرفتند. ما می‌گفتیم به فلان تصمیم شما بطور کلی اعتراض داریم و آنها می‌گفتند که رای‌گیری است، می‌گفتیم پس ما شهرستان‌ها چه‌کاره‌ایم؟ گفتند که بالاخره تصمیم مرکز بوده. درواقع تلفنی صحبت کردم. موضوع صحبت من با آقای نبوی کلی بود و بحث یک فرد نبود.»
منبع: انصاف نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها