کد خبر: 533417
تاریخ انتشار :

ماجرای مصاحبه عالیشاه چه بود؟

ماجرای مصاحبه عالیشاه چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در پایان دیدار پیکان و پرسپولیس که با برتری 2 بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت، امید عالیشاه در کمال تعجب واکنش تندی نسبت به بازی نکردنش در این مسابقه از خود نشان داد و مدعی شد حرف‌هایی دارد که آخر فصل آنها را بر زبان خواهد آورد. مصاحبه‌ای که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده و باعث شده در شبکه‌های اجتماعی هجمه زیادی علیه این بازیکن از سوی هواداران ایجاد شود. اینکه چه شد مهاجم تقریبا با تجربه پرسپولیس چنین رفتار آماتوری از خود نشان داد، دلیل دارد.
ماجرا از این قرار است که در حدود دقیقه 70 بازی پیکان و پرسپولیس، برانکو از دستیاران خود می‌خواهد امید عالیشاه که در حال گرم کردن بدن خود در پشت دروازه تیمش بود را برای ورود به میدان فرا بخوانند. در این هنگام محمد نادری در زمین دچار مصدومیت می‌شود و برانکو به یکباره از تعویضش پشیمان شده و اعلام می‌کند، عالیشاه فعلا صبر کند. با توجه به اینکه این تعویض آخر پرسپولیس بود، برانکو به نوعی تصمیم منطقی اتخاذ کرد.
در ادامه و در دقایق واپسین مسابقه، برانکو برای اینکه به مهاجم جوان تیمش برای دقایقی هر چند کوتاه میدان داده باشد سعید کریمی را به میدان می‌فرستد. همین تصمیم از سوی برانکو برای ناراحتی عالیشاه که مدت زیادی مشغول گرم کردن بدن خود بود، کافی بود. اگرچه این بازیکن از انجام مصاحبه بعد از بازی خود پشیمان شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها