کد خبر: 538044
تاریخ انتشار :

دریادار خانزادی:

حضور قدرتمند نیروی دریایی در ایجاد امنیت و نظم آب‌های آزاد بسیار راهبردی است

حضور قدرتمند نیروی دریایی در ایجاد امنیت و نظم آب‌های آزاد بسیار راهبردی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم که در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک برگزار شد، با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه تمدنی و استراتژکی قرار دارد اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن کشور ایران در منطقه حساس خاورمیانه، حضور موثر و قدرتمند نیروی دریایی ارتش در خصوص ایجاد امنیت و نظم در سواحل مکران و آبهای آزاد بسیار راهبردی است.

وی داشتن نیروی انسانی ولایت مدار و با ایمان را از شاخص های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: وجود نیروی انسانی ولایتمدار و همچنین داشتن تکنولوژی و تجهیزات به روز، دشمن را در برابر هر تهدیدی خنثی می‌کند که الحمدالله نیروی دریایی ارتش هر دو مشخصه را دارا می باشد.

فرمانده نداجا در ادامه گفت: نیروی انسانی ولایتمدار بر گرفته از آموزه دینی و انقلابی و مجهز به ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی با اتکاء با قرآن و ائمه معصومین(ع)همیشه بر دشمنان پیروز خواهند شد.

دریادار خانزادی در پایان خاطرنشان کرد: دانشی که امروز جوانان شما در نیروی دریایی ارتش دارند دست شیاطین را کوتاه وبا ساخت چنین تجهیزات مقتدری پنجه در پنجه دشمن، نیروی استکبار را نابود خواهد کرد و همین موضوع باعث اقتدار نیروی دریایی راهبردی کشورمان در مقابل بیگانگان گردیده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها