کد خبر: 538354
تاریخ انتشار :

نماینده اصولگرا:ترامپ مثل زمان برجام نمی‌خواهد چیزی بدهد و چیزی بگیرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اکبر رنجبرزاده اظهار کرد: نگاه بلند و عمیق مقام معظم رهبری همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را افشا کرده و این توفیق بزرگی برای کشور ما است که سایه رهبر فرزانه‌ای بر سر کشور است که موضع گیری‌های عمیق و دقیق دارند و پشت پرده‌های دشمن را رمز گشایی و نقشه‌هایشان را خنثی می‌کنند.
وی افزود: ایشان در گذشته هم گفته بودند که اعتمادی به آمریکا و غرب نیست و الان هم بر این موضع هستند که غربی‌ها به دنبال مذاکره برای معامله مورد توافق دو طرف نیستند. بلکه می‌خواهند نقاط قوت ایران را تضعیف کنند. آنها به دنبال این نیستند که چیزی بدهند و چیزی بگیرند همچنان که در برجام قرار بود چیزی بدهیم و چیزی بگیریم اما آنها به تعهداتشان عمل نکردند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه «دشمن به دنبال کاستن از توان و قدرت ایران است» افزود: بر همین اساس ما مذاکره نخواهیم کرد هیاهویی که ترامپ در منطقه به راه انداخته نیز نشان می‌دهد که او به دنبال این است که ایران پای میز مذاکره‌ای برود که نقاط ضعفش تضعیف شود. آنها به دنبال نقاط قوت ما مثل توان نظامی و نفوذ منطقه‌ای هستند که محصول ۴۰ سال مبارزه و هزینه دادن ملت است. آنها می‌خواهند این دارایی و ثروت را از ما بگیرند.
این عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه «دشمن در تلاطم است تا بتواند به نحوی ایران را وادار به مذاکره کند» گفت: آمریکایی‌ها ناوهایشان را به نزدیکی ایران می‌برند و اقداماتی در راستای هجوم برخی نفتکش‌ها صورت می‌گیرد که طراحی دشمن است آنها این جنگ روانی را راه می‌اندازند ولی ملت ایران آبدیده شده‌اند. اکنون ظرفیت بالا و توان نظامی داریم و ایرانِ ۴۰ سال قبل نیستیم از این به بعد این دشمن است که باید هزینه بدهد.
رنجبرزاده با بیان اینکه «مذاکره با آمریکا خصوصا در دوره ترامپ مردود است» ادامه داد: رهبری در بیاناتشان موضع حکیمانه خود در قبال مذاکره با آمریکا را به صورت شفاف اعلام کردند و حالا آنها ناچار می‌شوند راه دیگری را دنبال کنند و از شدت هیاهو بکاهند.
وی در پایان با بیان اینکه «ایران آمادگی کافی برای مقاومت در برابر دشمن را دارد» گفت: اراده ملت ایران بر مقاومت است و کشورهای مستقل و منصف هم کم نیستند کشورهای منطقه هم بدانند که نسخه ترامپ برای آنها شفا بخش نیست کما این که امروز موقعیت اروپایی‌ها هم با مواضع ترامپ تضعیف شده است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها