کد خبر: 541287
تاریخ انتشار :

شکایت مجدد جری بنگستون از باشگاه پرسپولیس به فیفا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آرش نجفی وکیل مدافع بنگستون روز دوشنبه درباره پیگیری پرداخت مطالبات موکلش از سوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بنگستون طبق صلح نامه ای که بین موکل و باشگاه منعقد شده، پایان یافته است و حدود دو هفته پیش هم در این خصوص به پرسپولیس هشدار دادیم اما اقدامی نکردند.
این وکیل بین المللی فوتبال افزود: پیش از این یک مرتبه از باشگاه پرسپولیس به خاطر نپرداختن مطالبات بنگستون به فیفا شکایت کردیم که این باشگاه در فیفا محکوم و صلح نامه ای بین موکل و پرسپولیس برای پرداخت مطالبات به صورت اقساطی تنظیم شد اما مسئولان باشگاه فقط یک قسط را که ۱۰ هزار دلار بود پرداخت کردند و مابقی صلح نامه را اجرا نکردند.
نجفی اضافه کرد: با توجه به عدم اجرای مفاد صلح نامه تنظیمی بین موکل و پرسپولیس، از این باشگاه دوباره به فیفا شکایت می‌کنیم ضمن اینکه در صلح نامه مزبور خسارت‌هایی نیز پیش بینی شده و پرسپولیس باید بپردازد.
به گفته وی، در حال حاضر اصل طلب بنگستون و خسارت ناشی از تاخیر تأدیه آن حدود ۱۰۰ هزار دلار است.
جری بنگتسون فوتبالیست اهل هندوراس است که در دو فصل حضور خود در لیگ ایران سابقه حضور در باشگاه های ذوب آهن و پرسپولیس را دارد.
او در سال های ۲۰۱۶-۲۰۱۵ برای پرسپولیس توپ می زد و در ۱۹ بازی به میدان رفت که موفق شد هفت گل هم به ثمر برساند.
بنگستون در شهرآورد هشتاد و یکم تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از پایان یافتن وقت قانونی در وقت‌های اضافه، گل مساوی را برای سرخ پوشان به ثمر رساند و از شکست تیمش در این بازی حساس جلوگیری کرد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها