کد خبر: 541920
تاریخ انتشار :

امام جمعه ايلام: در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که در برجام به تمام تعهدات خود عمل نکردند

امام جمعه ايلام: در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که در برجام به تمام تعهدات خود عمل نکردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: مواضع عزتمندانه، حکیمانه و منطقی مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاین قابل ستایش است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با منطق، موضع گیری و استدلال درست در این دیدار اعلام کردند که ترامپ شایسته مبادله پیام نیست و با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه این موضع گیری و منطق یکبار دیگر سیلی محکمی بر صورت رئیس جمهور ایالات متحده زد، گفت: آمریکایی طی چهل سال گذشته بر اساس منطق و سیاست فشار و تهدید با جمهوری اسلامی مقابله کرده‌اند و راه به جایی نبردند و الان می‌گویند می‌خواهیم مذاکره کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که قبلاً در برجام به تمام تعهدات خود عمل نکردند و زیر آن زدند، حالا با آن همه بدقولی انتظار مذاکره دارند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است و همین عامل باعث عقب نشینی دشمن شده، هم اکنون نیز آمریکایی‌ها دیگر تا جایی که امکان داشته فشار و تحریم انجام داده‌اند و دیگر چیزی ندارند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر در مذاکرات هسته‌ای حضور داشته و در برجام نیز حسن نیت خود را جهان نشان داد، این آمریکایی‌ها بودند که برجام را نقض و از آن خارج شدند، بنابراین مذاکره با چنین کشوری هیچ فایده‌ای ندارد.

کریمی تبار افزود: طی چهل سال گذشته آمریکا از همه ابزارها برای فشار بر ایران استفاده کرده و در این مدت فقط روش‌ها فرق کرده ولی آمریکا همان شیطان بزرگ و دروغگو است.

امام جمعه ایلام در ادامه سخنان خود با اشاره به فصل گرما، تصریح کرد: صرف جویی در مصرف آب و برق توسط مردم ضروری است تا مشکلات دیگر برای مردم به وجود نیایید.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها