کد خبر: 541938
تاریخ انتشار :

امام جمعه ساری: رژیم صهونيستی و ساير دشمنان جرأت دستیازی به ايران را ندارند

امام جمعه ساری: رژیم صهونيستی و ساير دشمنان جرأت دستیازی به ايران را ندارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: خوشبختانه مردم ایران به انقلاب و رهبرخود عشق می‌ورزند و هرگز اجازه نخواهند داد تا ارزشهای معنویشان از طریق مذاکره با آمریکا مخدوش شود.

وی گفت: آمریکا همواره در چهل سال اخیر سعی کرده که با ارعاب، تهدید و تحریم مردم را در فشار بگذارد لذا مذاکره با او منفعتی برای مردم و نظام الهی ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: فرستادن دلال‌ها از کشورهایی که همواره با دشمنان ایران اسلامی همدستی کرده اند نمی‌تواند اطمینان مردم ولایت مدار را جلب کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مقاومت در مقابل فشارها و تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: در پی همه پرسی ای که توسط خبرنگاران خارجی در ایران صورت پذیرفت، آمریکا در صورت حمله نظامی با خشم و خروش مردم مواجه خواهد شد.

خطیب جمعه ساری افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان نظام الهی شاهد و ناظر حماسه دفاع مقدس در کشورمان بودند لذا هرگز جرأت دستیازی به این سرزمین مقدس را ندارند.

نماینده مردم ماندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان هم وطنان برای تفریح و استفاده از مواهب طبیعی بویژه دریا به مازندران می آیند و در بسیاری از مواقع با بی بند و باری و بد حجابی حرمت این استان را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: هموطنان به یاد داشته باشند که مازندران و مازندرانی نماد ولایت مداری است و برای ورود به این سامان ابتدا باید حرمت خون شهدا را پاس دارند.

طبرسی گفت: از نیروی انتظامی می واهم تا به طور جدی با هرگونه مظاهر بدحجابی و نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی برخورد کند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها