کد خبر: 542444
تاریخ انتشار :

يك بام و دو هوای برانكو/ مدير حقوقي پرسپوليس: نامه فسخی نداده است

يك بام و دو هوای برانكو/ مدير حقوقي پرسپوليس: نامه فسخی نداده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، مهدی ذاکر درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اظهار داشت: جدایی بین باشگاه پرسپولیس و برانکو رخ نداده است زیرا قرارداد باشگاه با وی دارای اعتبار است.

این وکیل دادگستری افزود: بر خلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، برانکو هیچ نامه فسخ قراردادی تاکنون به باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده و نامه‌ای که وی برای ما فرستاده، درخواست فسخ دوستانه است که در اصطلاح حقوقی از آن به عنوان «اقاله» نام می‌برند.

ذاکر توضیح داد: هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به طور شفاف موضع خود را در خصوص این ماجرا اعلام کرده و به برانکو نیز گفته به خدمات وی نیاز دارد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر عقد قرارداد باشگاه الاهلی با برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: در ارتباط با این قضیه، امروز (دوشنبه) ۲۷ خرداد نامه‌ای را به باشگاه الاهلی ارسال و به این باشگاه اعلام کردیم که در رسانه‌ها اخباری در رابطه با عقد قرارداد الاهلی با برانکو منتشر شده در حالی که این مربی در استخدام باشگاه پرسپولیس و دارای قرارداد معتبر است.

ذاکر توضیح داد: همچنین در این نامه توجه باشگاه الاهلی را به مقررات فیفا جلب کردیم و ۲۴ ساعت فرصت دادیم تا موضع و موقعیت خود را درباره اخبار منتشر شده اعلام کنند. قطعاً در قضیه باشگاه الاهلی کوتاه نمی‌آییم و از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کنیم زیرا حق در حالی شنیده شده با برانکو قرارداد و توافق‌نامه داخلی امضا کرده‌اند که حق مذاکره هم نداشته‌اند چه برسد به انعقاد قرارداد.

وی ادامه داد: رونوشت نامه باشگاه پرسپولیس به اتاق حل اختلاف فیفا، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا، فدراسیون فوتبال عربستان و سازمان لیگ این کشور هم ارسال کرده‌ایم.

ذاکر با بیان اینکه قطعاً در هر قراردادی اعمال فسخ از سوی بازیکن یا مربی می‌تواند انجام شود، گفت: اگر فسخ قرارداد دلایل موجه داشته باشد، یک سری آثاری دارد و اگر هم به صورت غیر موجه باشد، قطعاً تنبهیات و محرومیت‌هایی را به دنبال دارد.

امروز (دوشنبه) برخی رسانه‌ها از ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپولیس مبنی بر فسخ قرارداد خبر دادند.

سایت ابوظبی به نقل از روزنامه عکاظ عربستان هم نوشته است که قراداد برانکو با الاهلی عربستان ۲ ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها