کد خبر: 550111
تاریخ انتشار :

زیدان: در لباس یوونتوس در تورین بالغ شدم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فردا تیم رم در خانه و در چارچوب دیداری دوستانه پیش از آغاز فصل با رئال مادرید روبرو خواهد شد و زین الدین زیدان که در دهه 90، پنج سال فوق العاده را در تورین و با لباس یوونتوس سپری کرد در مورد تفاوت سبک بازی در ایتالیا و اسپانیا صحبت کرده است.

زین الدین زیدان گفت: "رم تیم بزرگی است، آنها در تابستان امسال تقویت شده اند و همیشه تیمی رقابت طلب هستند. تیم های ایتالیایی همه در دفاع سازمان یافته عمل می کنند و رم نیز یکی از این نوع تیم هاست و به همین دلیل من معتقدم رم فصل خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

بازگشت به ایتالیا برای من همیشه هیجان انگیز است، من پنج سال در تورین زندگی کردم و من در لباس یوونتوس در تورین بالغ شدم و اینجا مردم همیشه به من محبت زیادی داشتند.

سبک بازی در ایتالیا و اسپانیا متفاوت است. در ایتالیا فوتبال تاکتیکی تر است اما در اسپانیا ذهنیت تیم ها بیشتر متمایل به حمله کردن است، اما هر کشوری فرهنگ خود را دارد و من هر دو را دوست دارم. در ایتالیا فوتبال تاکتیکی تر و بسته تر است اما در اسپانیا ما بازتر بازی کرده و بیشتر حمله می کنیم.

پیش فصل برای ما بسیار دشوار بوده است و ما می دانیم که هواداران می خواهند پیروزی رئال مادرید را ببینند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد اما این فوتبال است و من مطمئن هستم که ما همه چیز را پشت سر خواهیم گذاشت اما نخست ما به آرامش نیاز داریم."

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها