کد خبر: 550791
تاریخ انتشار :

بن‌بست در مذاکرات فدراسیون آمریکا و تیم ملی زنان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به همراه کریستین پرس، دیگر ستاره این تیم در گفتگو با رسانه‌ها گفتند علت توقف مذاکرات تیم ملی زنان آمریکا با فدراسیون فوتبال این کشور که این هفته در حال برگزاری بود این بوده که فدراسیون فوتبال آمریکا اساساً تمایلی به پرداخت پاداش برابر با مردان به فوتبالیست‌های زن آمریکایی نداشته است.
این هفته تیم ملی زنان آمریکا و فدراسیون فوتبال این کشور در شهر نیویورک مشغول انجام مذاکراتی درباره پرداخت پاداش برابر با مردان به فوتبالیست‌های زن بودند اما دیروز چهارشنبه یکی از سخنگویان تیم ملی زنان آمریکا اعلام کرد که مذاکرات متوقف شده است.
دو طرف در این مذاکرات به دنبال راهی می‌گشتند تا شکایت تیم ملی زنان مبنی بر تبعیض جنسیتی بیرون از دادگاه حل و فصل شود اما حالا که مذاکره به نتیجه نرسیده به نظر می‌رسد احتمال به صحن دادگاه رفتن این شکایت بیشتر شده است.
مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در این باره گفت:" متاسفانه مساله اصلی ما از همان ابتدا این بود که کلیت ایده پرداخت برابر به ما را قبول نداشتند و ما هرگز موفق نشدیم از این مساله عبور کنیم".
کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در ادامه گفت:" ما به این مذاکرات خیلی امیدوار بودیم و پیشنهادها و مواضع‌مان را خیلی جدی گرفته بودیم. موضع ما این بود که وقتی ما همان فوتبالی را بازی می‌کنیم که مردان بازی می‌کنند پس باید وقتی برنده می‌شویم به همان اندازه پاداش بگیریم. ولی مذاکرات سر همین مساله به بن‌بست رسید و متوقف شد".
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها