کد خبر: 551869
تاریخ انتشار :

نایب قهرمانی سانداکاران جوان ایران در قهرمانی آسیا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کشور برونئی از روز دوشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور آغاز شده بود و امروز جمعه یکم شهریور ماه ۱۳۹۸ به پایان رسید که تیم ملی ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالو سوم و در بخش ساندا نایب قهرمان شد.

ووشوکاران جوان ایران در بخش ساندا با کسب ۶ طلا، یک نقره و ۴ برنز به عنوان نایب قهرمانی رسیدند. چین با ۸ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمان شد و ویتنام با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به عنوان سومی رسید.

اما در مجموع دو بخش ساندا و تالو، ایران با ۷ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز به عنوان سومی آسیا دست یافت. چین با ۲۰ طلا، ۲ نقره و یک برنز اول شد و ماکائو نیز با ۷ طلا، ۹ نقره و ۳ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت. قابل توجه است که ووشوکاران ماکائو همه مدال‌های طلای این کشور را در بخش تالو کسب کردند.

هدایت ووشوکاران جوان ایران را در بخش تالو و ساندای پسران فرشاد عربی و امیر اوجاقی به عنوان سرمربی بر عهده داشتند و در بخش دختران نیز خدیجه زینال‌زاده و محبوبه کریمی به عنوان سرمربی هدایت نمایندگان ایران را بر عهده داشتند.

اسامی مدال آوران ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

مدال‌های طلا: سهیل موسوی، یونس شهرکیگی، شاهین بنی‌طالبی، حسن لطفی، قرنی ابراهیمی، آرین افراز و مهدی اکبری

مدال‌های نقره: نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح، علی شکروی، مهراسا عبداللهی و هستی صدیقی

مدال‌های برنز: شاهین بنی‌طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، علی ظفری، سیدمهدی رضوی، آیدا حیدری، یاسمن باقرازده، امیرعلی میلابی و محمدعلی مجیری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها