کد خبر: 553804
تاریخ انتشار :

پیکه: امیدوارم مسی تا 40سالگی در بارسا بماند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جرارد پیکه، ستاره بارسا که این روزها بعد از تعطیلی موقت تمرینات بارسلونا تا دوشنبه آینده از سوی ارنستو والورده، سرمربی این تیم، به آمریکا سفر کرده تا از نزدیک رقابتهای تنیس اپن آمریکا را تماشا کند، از صحبت‌های خود با نیمار بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی گفته و می‌گوید با نیمار در این مورد صحبت کرده و هیچ چیز تمام نشده و در فرصت‌های بعدی همیشه احتمال بازگشت او به بارسا وجود خواهد داشت. پیکه همچنین می‌گوید امیدوار است لیونل مسی تا 40 سالگی در بارسا ماندگار باشد.

پیکه در گفتگو با شبکه رادیویی کادنا سر گفت:" در طول تابستان داستان نیمار حرف و حدیثهای زیادی درست کرده بود که البته با توجه به موقعیت نیمار خیلی هم طبیعی است. ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده و باید آن صفحه را بست. من با نیمار صحبت کردم و به او گفتم برایش بهترین آرزوها را دارم. به نیمار گفتم امیدوارم امسال بهترین فصل ممکن را داشته باشی. خدا را چه دیدی، در فرصتهای بعدی ممکن است هر اتفاقی بیفتد و احتمال بازگشت تو به بارسا همیشه وجود دارد".

پیکه در ادامه صحبتهای خود با این شبکه رادیویی می‌گوید اینکه پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی به جز انگلیس، سه هفته بعد از شروع فصل جدید بسته می‌شود غیر عقلانی و مسخره است. پیکه می‌گوید اگر پنجره نقل و انتقالات پیش از شروع فصل جدید بسته شود بخش زیادی از شایعات کاسته خواهد شد و تیمها می‌توانند در آرامش فصل را آغاز کنند.

پیکه درباره مسی و آینده‌اش با توجه به گزارشهای اخیر درباره بند خروج قرارداد او گفت:" لئو این حق را بدست آورده که بتواند درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. امیدوارم او تا وقتی 40 ساله می‌شود در بارسا بماند".

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها