کد خبر: 553901
تاریخ انتشار :

رونمایی از صدرالساداتی ها؛ ساعت 11:19 دقیقه جمعه شب در جاده کیاسر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی صدرالساداتی دقایقی قبل با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود رسماً پس از ٧٢ ساعت اعلام حضور کرد.
او در این استوری اینستاگرامی که ساعت 11:19 دقیقه جمعه شب ثبت شده عکسی از تابلوی سبز بزرگراه ها منتشر کرده که نشان میدهد در ٥ کیلومتری کیاسر است.
صدرالساداتی ذیل این عکس نوشته "نه در قم هستیم و نه در اختفای اختیاری"
اشاره او به خبر شب گذشته درباره اختفای اختیاری آنها و همچنین اظهارات ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و احمد امیرابادی دیگر نماینده مجلس است که در واقع خبراولیه را تایید و جزییاتی به آن افزوده بودند.
استوری صدرالساداتی در واقع تلاش کرده این روایت را مخدوش کند اما این استوری بیش از هرچیز در تایید همین روایت است.
همچنین برخی اکانتهای توئیتری تصاویری که توسط دوربین های مداربسته گرفته شده منتشر کردند که در آن نشان می دهد آقای صدرالساداتی در حوالی ساعت 10 دیشب(جمعه شب) از یک مغازه در حال خرید قلیان است!
از بیش از ٢٤ ساعت قبل برخی فعالان فضای مجازی نزدیک به صدرالساداتی نوشتند که برادران صدرالساداتی ٤٨ ساعت است که از خانه در قم خارج شده اند تا از تهران به بندرعباس بروند ولی گوشی هر دوی آنها خاموش شده و معلوم نیست در کجا به سر می برند.
مشخصاً این فضاسازی نهادهای امنیتی و قضایی را متهم میکرد که صدرالساداتی در پی مطالب اینستاگرامش با برخورد قضایی امنیتی و یا ربایش افراد نامعلوم روبرو شده است.
اما ماجرا آنگاه پیچیده تر شد که منابع مطلع گفتند آنها نه تنها ربوده و یا دستگیر نشده اند بلکه در اختفای اختیاری در حوالی قم به سر می برند.
این خبر شب گذشته در تسنیم منتشر شد.
منابع مطلع در این باره جزییات بیشتری با تسنیم در میان گذاشتند.
"صدرالساداتی ها از همان ابتدا با خاموش کردن گوشیهایشان به روستای فردو در نزدیکی قم بازگشته و در منزل برادر غفار عباسی(معروف به عباس غفاری) مستقر شده بودند. با این حال این برادران امروز و پس از روشن شدن جزییات برنامه شان و افشای آن توسط رسانه ها، از منزل خارج شده راننده خود را در حوالی پردیسان قم پیاده کرده و سپس به سمت مازندران به راه افتاده اند."
قوه قضاییه هنوز دستوری برای دستگیری آنها نداده است.
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز دقایقی پیش در توییتر خود نوشت: " آقای صدرالساداتی شما به قم آمدید و بعد به روستای فردو رفتید در شهر کهک خرید کردید بعدش هم به تهران رفتید بعد هم به طرف کیاسر. پدر بزرگوار ادعا کرده بی خبر و نگرانم به جای استوری یه تماس با ایشان می گرفتید. به خدا پناه می بریم از شر شیطان"

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها